Gå til innhold

Hvilken p-pille har dere brukt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte mikrogynon i 3 år ca.. noen andre som har brukt det også? og hvor lang tid tok det i så fall før dere ble gravid? bare lurer jeg.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brukte yasmin.

ble gravid etter en måned med slutte pp. men fikk MA på første forsøk. håper det går bra med deg. lykke til

Skrevet

Jeg har brukt cerazette..Tror ikke det er vanskelig å bli gravid selv om man har gått på p-pille noen år. Har flere venniner som ble gravide da de glemte pilla..lykke til da!

Skrevet

Trionetta i 2 år og Yasmin i 1 år. Er ikke gravid enda...

Skrevet

Jeg brukte og microgynon i flere år, da jeg slutta ble jeg gravid på første forsøk, men mista. Hadde slutta for ca et halvt år siden da vi begynte prøvinga.

Skrevet

Trinordiol / trionetta i tilsammen 6 år.

Full klaff på første forsøk og er nå 6 uker på veg!

Lykke til Hufsa!

Skrevet

Jeg brukte trionetta i 5-6 år og ble lett gravid etter det. Vi prøvde aktivt etter ca 4 mnd og ble fort gravid selv om mensen ikke var regelmessig. Gikk på cerazette når jeg amma og trionetta etterpå. Er ikke gravid enda, men har heller ikke gitt opp håpet =)

Skrevet

Brukte Yasmin i ca 5 år, ble gravid etter ca 6 mnd.

Skrevet

Har brukt synfase i 9år ca..

Skrevet

Før vi fikk Embla gikk jeg på Yasmin, hun satt på første forsøk. Nå er vi prøvere på barn nummer 2. Har ikke brukt noen form for p-piller etter fødselen av Embla (15 mnd). Fikk tilbake mensen når hun var 8 mnd, har vært aktiv prøvere siden da.

Skrevet

Jeg gikk på Marvelon i mange år men har de siste årene gått på Yasmin. Sluttet på p-pillen i juni

Skrevet

Brukte yasmin før jeg ble gravid. Satt på første forsøk.

Skrevet

Brukt trionetta i 3 år,er i min 2pp,så vi får se hvor lang tid det går:)

Skrevet

Hei!

Jeg gikk også på Microgynon. men vet ikke hvor mange mnd det gikk for han satt, hadde så mye kluss med pillene, så måtte slutte med de en liten stund...Men tror det var i 2 mnd etter hvis jeg virkelig tenker hardt=o)

Ikke planlagt da...Men hjertelig velkomment=o)

Skrevet

Hallo;)

Jeg har brukt synfase i ca 7 år. Har hatt kjempeproblem med syklusen helt siden pilleslutt i januar. Første syklus var på 12 uker!!! etter jeg slutta har jeg hatt tr bare 3 ganger, men håper det stabiliserer seg litt nå! Er visst vanlig med sånn sykluskluss i opptil ett år sa legen min... Ikke gøy da;(

Skrevet

Cerazette. Er i 2.pp nå.

Skrevet

hei ;) jeg gikk på microgynon i 5 år. f

Skrevet

Forrige gang brukte jeg Diane og ble gravid på første forsøk, denne gangen brukte jeg Microgynon og spiren satt på 2.forsøk.

Skrevet
:) takk for så mange svar damer! :) kanskje jeg også blir gravid snart :) lov å håpe!! hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...