babyimagen:) Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 jippe, vi klarte det, å det på første forsøk. tørr ikke slippe jubelen helt løs enda, i tilfelle.... men tenker minst mulig på det:) gleder meg bare over nyheten nå
attpåklatt!! Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Så koselig... og på første forsøk da gitt !!! Gratulerer såååååååå mye!!!!!!!!!!!! *såå misunnelig altså* Lykke til videre og kos deg!!
babyimagen:) Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 tusen takk men nå har jeg virkelig tusen spørsmål - noe jeg ikke skal/bør spise? - når bør/skal man kontakte legen for øfrste kontroll osv........
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Så heldig du er! Kos deg med godfølelsen din!!! Klem.......
babyimagen:) Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 tusn takk til dere alle sammen, har vært veldig passiv her inne, men lest mye og lært veeeeldig mye. tusen takk for all god hjelp. håper dere alle sammen lykkes
Leieboer funnet! Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Gratulerer så mye og lykke til med spiren!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Gratulerer! Så moro, lykke til:)
Gjest Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Gratulerer så mye!! Kos deg med spiren og lykke til videre! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå