Gå til innhold

Føler som jeg aborterer hver gang jeg får mens- forferdelig.Noen som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

Heisan.

I 3 dager nå har jeg hatt usannsynlige smerter og blødningen tar år og dag før den kommer ordentlig igang med blødninger( Unnskyld detaljer).Nå på dag 3 begynner det å løsne. Mensen blir vondere og vondere for hver gang men kan hende alderen henter meg inn,he,he. Selv om jeg beklager meg over min vonde tante rød så sier jo legene at det bare er normalt og jeg kan bli gravid selv om jeg kan ha endometriose. Lurer på hva slags svar det er?. Men jeg får kjempe om å få sjekket det nå som jeg er til utredning.

Mistenker selv at jeg har endometriose men har aldri blitt sjekket for det.Var inne på A hus for 1.5 år tilbake og opererte bort den ene eggstokken for jeg var gravid utenfor livmor så da trodde jeg de samtidig sjekket for endometriose. Men det kan selvsagt ha utviklet seg etter det inngrepet.Eller om det av andre årsaker gjør at jeg får så vondt. Jeg kjenner kroppen min og når jeg er kvalm,opplåst og bekkenløsning lignende smerter ut i korsryggen i flere dager da må det være noe galt.Tidligere mens har det med bekkenløsning/veer vart kun i noen timer før mensen bryter løs men nå........3 dager. Uff nå gruer jeg meg bare til neste mens.

Eller er det mange med meg her som har det slik?

Skal begynne med spray i uke 52 og håper ikke medisiner forverrer mens smerter ytterligere. Har noen erfaringer med at det blir verre?

Fortsetter under...

Jeg synes ikke at ivf-hormonene har gjort smertene verre. Ikke i det hele tatt, heldigvis. Det enste jeg har merket er at jeg har hatt mensmurringer (ikke kjempevondt) i flere dager enn vanlig før mensen endelig kom. Heldigvis "glemmer" jeg mensen-helvetet mellom hver gang, men blir helt slått ut da den kommer ... Lykke til! :)

Hei hei, vet at synarela sprayen brukes også til behandling av endometriose, da min svigerinne brukte dette i 6 mnd etter hun hadde tatt vekk de verste. De har også hatt prøverør pga det, og for å få de under kontroll før sprøytestart gikk hun som sagt 6 mnd på spray:) Så tror ikke det blir verre helst mye bedre. Hun skal muligens bruke den igjen nå for de har vokst. Lykke til:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...