2 søte Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 noen som vet om svømmekurs i bergen eller nordhordland? prøvd å lete frem på nettet, men finner ikke noe vetugt.. kor jeg skal hendvende meg eller søknadskjema, eller noe.... takk for alle som gidder å svare!
petiteM's Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Har hørt at det er noe i Åsane, vet ikke hvor. Ellers har de babysvømming i Slåtthaughallen, Landåshallen, på Askøy og på Vannkanten. Ville bare ringt disse stedene. Finnes sikkert kontaktpersoner du kan henvises til, og som kjenner til andre steder som har tilbudet.
Fiskestang Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg går på os. det er kanskje litt for langt borte. jeg vet at de har babysvømming i radøy hallen også. der går en venninne av meg. ring hallen å spør!!
Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 http://kurs.bs-lk.no/index.php?content=kursoversikt Her finner du Bergen Svømme og Livredningsklubbs kursoversikt! Babysvømming er kjempegøy!
-Amelie- Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 De har i alle fall hatt på Landås, og så på Vannkanten. Men håper du har hørt om de astma-greiene i forbindelse med klor... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå