HMS *endelig mamma* Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Da er det vel på tide, og vel så det, å melde sin ankomst på 3.trimester. Er i dag 29+6. Synes tida går altfor fort nå, men tipper at jeg tenker annerledes om noen uker.. :-)
DiddiDaddi Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Velkommen hit ) Det er godt å ha kommet til siste innspurt..men jammen går det fort nå! Det er bare å nyte tiden med voksende mage og spark! Når har du termin da? Kos deg i tiden som kommer )
HMS *endelig mamma* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Har termin 17.1. :-)
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hei HMS! Velkommen hit inn til oss! ;-) Jeg håper jeg snart er ferdig her, jeg da... Har 3 dager igjen til termin, og venter spent nå. Har blitt forkjølet også, akkurat som om jeg ikke var sliten nok fra før... Blæh! Sofaen får helt liggegrop av meg... Men nå er det iallefall ikke lenge igjen! Her står alt klart og bare venter. Klem!
HMS *endelig mamma* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 Forkjølelse er ikke no' godt nå, nei! Brukte hele forrige uke på å hoste meg fillete. Hosting er plagsomt til vanlig, og enda verre med huleboer i magen. Fikk vanvittige strekkesmerter for hver hostekule, og selv om jeg visste hva det var og at det ikke var noe farlig, så ble jeg jo bittelitt bekymret. Håper du blir kvitt forkjølelsen raskt og at lille bebissen kommer om ikke så altfor lenge! Klem! (Regner ikke med å se deg på treff på onsdag, da.. hehe.. )
KMB Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Flottings! Ja tror nok du vil tenke annerledes om noen uker. Jeg begynner å bli skikkelig fortung nå, og ungen er jo omtrent 4 kg hvis målingene var sånn noenlunde korrekte, så jeg kan ikke se noen grunn til at hun skal være inne noe særlig lengre! Har 3 dager igjen på jobb, så er det permisjon og venting!!! Fint å se deg her i alle fall :-)
HMS *endelig mamma* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2006 Hei KMB! Kos å se en melding fra deg igjen! Er litt laber aktivitet på Gravid moden alder for tida, synes jeg, men må jo innrømme at jeg ikke akkurat bidrar til å holde aktiviteten oppe selv heller.. :-) Snart permisjon og venting på deg, ja! Om du orker så kan du jo slenge deg med på et formiddagstreff i ventetida. Hadde vært så koselig å treffe deg, etter all denne tida med kontakt på nett. :-) Det er treff på onsdag, og jeg tipper at vi ganske snart etter det avtaler et nytt et, så følg med på treffsidene! (Eller så kan det vel hende jeg "gnåler" på deg gjennom en mail, vet du.. hihi) Klem
rødhette* Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 HMS, så morsomt, du har termin bare to dager etter meg!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Velkommen hit, lykke til )
jippi 3 gang Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Velkommen, du har termin dagen etter meg? Vet du hva du får eller?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Du har termin på samme dag som meg Lykke til (Men jeg er da 30+0 tror jeg? Står det på siden min...merkelig...)
propella Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 Velkommen hit! Er vel ikke mange igjen fra januarklubben nå
KMB Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 Hei HMS Kjempehyggelig om du sendte meg en mail og sa i fra om treff. Har min siste arbeidsdag på torsdag :-) Klem fra
HMS *endelig mamma* Skrevet 7. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2006 Hei jippi 3 gang! Vi tror vi får ei jente.. men tar alt med forbehold. Var på UL for et par uker siden og da mente gynekologen at det var ei frøken der inne..
HMS *endelig mamma* Skrevet 7. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 7. november 2006 Hei PetuniA! Har gitt opp disse ulike utregningene, jeg... De regner jo forskjellig på alle sidene nesten.. Kan godt være jeg var 30+0 i går også, men jeg holder meg til ticker'n min, ellers blir jeg sprø.. hihi... En dag fra eller til spiller vel for så vidt heller ikke så stor rolle. :-)
jippi 3 gang Skrevet 7. november 2006 #17 Skrevet 7. november 2006 Heisan HMS Så gøy da, har du barn fra før? Jeg har to jenter og venter gutt nå. Hvordan har svangerskapet ditt vært da?
HMS *endelig mamma* Skrevet 7. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2006 Hei igjen! Nei, har ikke barn fra før, til tross for at jeg nok ifølge enkelte nærmest er for mumie å regne.. hihi.. Er ganske skrekkslagen, må jeg innrømme, og har stadig veldig livaktige mareritt hvor jeg ikke klarer å få nok mat i bebissen. Resultatet er at den krymper og krymper og jeg våkner når den er sånn omtrent 10cm lang og helt uttørket.. Skrekk og gru!! hehe... Tror nok svangerskapet har vært relativt greit, egentlig. Hadde det ikke vært for at jeg nesten har bekymret meg syk, så har jeg vel ikke hatt mer plager enn de fleste andre. De første par månedene var jeg kvalm hele døgnet, men det hjalp med stadig tilførsel av mat/kjeks o.l. Når kvalmen ga seg begynte jeg å få halsbrann og bekkenløsning. Bekkenløsningen har roet seg noe, og jeg kan absolutt klare å leve med den så lenge jeg tar det med ro. Halsbrannen er det som plager meg aller mest for tida, men jeg skal vel overleve med den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå