Gå til innhold

Noen som vil være med i "Rugeklubb uke 48"?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Da skal jeg ha uttak - i uke 48:)

Håper jeg da selvfølgelig, om ting går som planlagt.

Blir spennende dette...

Går rett på kort behandling, dvs. sprøytestart til helgen.

Blir ikke som de andre gangen da jeg nå skal bruke en helt annen hormonstimulering.

Har noen av dere brukt orgalutran, menopur, puregon og pregnyl samtidig før?

Litt av en herlig lapskaus dette blir da...

Må stikke 3-4 ganger daglig (gisp!!!!!!!!!!!!!!!)

Men.....må man, så må man:)

Håper noen vil "joine" meg i uke 48 og skape noen gode vibber sammen med meg:)

God klem:-)))

Fortsetter under...

Ja, jeg blir med!

Jeg startet med spray 2. november og skal begynne å stikke den 16. Heldigvis slipper jeg unna med 1 stikk per dag!

Dette er vårt andre IVF-forsøk ved Riksen, og denne gangen tar jeg akupunktur og håper det skal gjøre susen!

Ved forrige forsøk hadde jeg ingen bivirkninger av verken spray eller sprøyter, og håper jeg slipper det nå også. Har i hvert fall ikke merket noe ennå.

Håper virkelig det går veien denne gangen, det ville vært den mest perfekte julegaven!

Klem

Hei ivf

Det ser ikke ut som om vi ikke blir så mange i uke 48-klubben, men vi satser på at lykken smiler til oss!

Håper alt står bra til med deg. Jeg har fortsatt ingen bivirkninger, og er kjempefornøyd med det. Jeg vet jo at sprayen virker likevel, jeg har i hvert fall ikke fått noen annen beskjed. Gikk jo gjennom hele forrige forsøk.

Lykke til med all stikkingen!

Klem

Hei jenter!

det ser ut som om at jeg må forlate uke 48-klubben da jeg får både uttak og innsetting ila uke 47.

Mensen kom igår, faktisk 4-5 dager før det jeg hadde regnet meg frem til(???), så jeg satte mine første sprøyter idag...

Kommer til å ligge en liten uke foran dere i løypen da, ja.

Men vi får heie hverandre frem og tilbake - alt ettersom:-)

Ønsker dere lykke til og ser frem til å komme i mål noenlunde samtidig med dere likevel:) Hva er vel en uke fra eller til?:)

Dette er mitt 5 forsøk forresten, 4 uttak, så jeg håper den sitter nå...

Ha en flott helg!!!

Klemmer:-)))

Hei ivf

Jeg skvatt litt til å begynne med, men ble raskt beroliget da jeg så du skulle ha uttak en uke tidligere!

Jeg trodde jeg skulle få mensen i dag, men det er ingen tegn på at den nærmer seg. Forrige forsøk fikk jeg mensen nøyaktig en uke etter spraystart. Får håpe den dukker opp i løpet av helgen!

Jeg skal heie på deg, og selvfølgelig alle andre!

Ha en fin-fin helg!

Klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...