Gå til innhold

Blomkålsuppe kan laget et helvete i heimen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 som hyler og griner fordi vi skal ha blomkålsuppe og ikke pastaputer som er favoritten. Er dere fortsatt sikker på at dere ønsker dere barn, jenter? Bytter gjerne bort denne grinungen som lager det så utrolig "trivelig" akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noe trøst, så hadde jeg det HELT likt i går!!

har en 5 åring her hjemme som ikke ville ha spaghetti bolognesen han fikk på restauranten i går.. den smakte ikke som mammas... ( litt fornøyd nå ja..)

...og ja.. jeg vil ha en til... tenk på åssen det blir med 2 årstrassen ved siden av en på 7??

åååå... som vi gleder oss!! ;)

-men... alt går, skal du se!! ;))

klem

Skrevet

Jeg har nettopp kranglet med 6-åringen om fiskeboller. I dag liker han nemlig ikke fiskeboller, mens det i forrige uke var digg.

ARG!!!!

Skrevet

hehe.... nei, noen av oss her inne (meg bla.) går jo lykkelig uvitende inn i dette her!! :-)

Skrevet

Å dere er så herlig normale mødre her inne....koser meg med å følge med dere (er ikke så flink å "prate" her inne...men leser masse) dere er en super gjeng, he he

Mor til gutt på 12 og med termin 12.12.06 med nr 2

Skrevet

vet akkurat åssen du har det. har ei datter på snart 5 og hun elsker noe den ene dagen og hater det den andre dagen.

f.eks så elsker hun råe gulrøtter, men hun liker ikke raspa gulrøtter assa. hehe

Blir så moro med et stabeist til atte. hehe

Skrevet

Hehe... nei, rå hele og rå raspa gulrøtter smaker selvsagt heeelt forskjellig..

Minsten her insisterer forresten på at naboen har bedre kanel enn oss... den har en annen boks, må vite...

Skrevet

hehe, ja de får så mye rart for seg..

hun liker forresten det smøret hun som er påsmurt maten vi kjøper på kafe, men hun liker ikke smøret på brødskiva hjemme da. hehe..

Skrevet

hehe

guttungen liker forresten bare mine poteter, og ikke mormor sine!!

de har mye rart for seg, disse små (småstore) barna!!

klem

Skrevet

hehe.. har en sjøl her hjemme noen ganger... da tenker jeg på når begge 2 er sånn... men men...

Skrevet

*ler* De er i allefall søte når de sover..... hehehehehe

Skrevet

Sant nok!

- det er det som gjør at de vokser opp, hehe

Skrevet

føler at jeg er litt uviten om hva jeg går til :) men blir det for ille så får jeg vel sende den lille en tur til sin mormor :) hehe.... ho er jo vane med en unge som skriker (nemlig meg)... greit det er jo 18 år siden jeg ble operert... men jeg skrek på meg lyskebrokk.... (har nok fått utdelt noen gode lunger :-) )

Skrevet

jeg sølte to erter på gulvet i dag..."NEEEIII pass på ertene IKKE TRÅKK I DE!!!"

heheh...om noen måneder er det nok ikke bare et par erter på gulvet..!!

Skrevet

Mensana

Jeg må bare få skyte inn at det er bare kanel fra apoteket som smaker ordentlig kanel. Den er grovere enn den i matbutikken, og mye mere smak i. Kjøper en boks hvert år før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...