Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 er dette vanleg når en er gravid. Er ikke plager med det til vanleg, men nå har jeg mye og skifter truser i ett sett:-)
Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 jaaa er kjempe irriterene..sliter også med det!! er visst ganske vanlig
Flyme Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Samme her! Noen har inne sa det kunne være sopp, men jeg har sjekka hos legen, og det er bare sånn...
*ønsker nr 2* Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 du er ikke alene nei.. sliter med det samme sjøl.. slitsomt
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Det er nok helt vanlig. Jeg har det jeg også. Jeg fant ut at det hjalp masse å bruke truseinnlegg... Da kan du bytte hver gang du føler for det. Jeg følte meg mye renere.
Tinepia Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Jeg plages også med det, synes det er så trasig...
*littlå* Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Jeg er også plaget med dette, men fikk et tips av en her inne om å vaske meg med babyolje nedentil.. Og det føler jeg faktisk hjelper litt. Hjelper også på "sårhet" som kan komme..
Jonas-mamma'n Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 er blitt plaget av det i det siste jeg også...i stedet for å gå å kjenne på den bløte,ekle trusa hele døgnet,så har jeg begynt med truseinnlegg! nå føler jeg meg mye renere og selvfølgelig tørrere,og synes ikke utfloden er noe problem lenger....anbefales å begynne med, dersom du ikke har gjort det enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå