Gå til innhold

Født med hoftefeil og........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sinnsykt ont i hoftene allerede! Er 18+5 i dag.

Legen sier det ikke er bekkenløsning og at trening/fysio ikke har noen hensikt. Det bare er sånn...

Klarer nesten ikke å gå. Trappene er verst.

Legen vil sykemelde meg helt, men jeg tror jeg bilr "mongo" hvis jeg skal gå hjemme til april...

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får ikke Down Syndrom (blir mongloid) av å være sykmeldt! Liker bare ikke den måten å snakke på. Skjerp deg!

Skrevet

Hvorfor undertegne med Anonym?

Jeg bare lurer, er det ikke vanlig å reagere på visse ord?

Skal man gå til angrep på andre personer her inne, syns jeg det er riktig å vise sitt sanne ansikt..

Bare min mening.

Skrevet

Beklager! Jeg er ny her og trykket på feil knapp! Det var ikke meningen å sjikanere, men jeg reagerte så utrolig på måten å uttrykke seg på!

Skrevet

For all del!

Sorry!

Vet ikke hvordan jeg skal formulere meg da; kan jo ikke si at jeg tror jeg blir "gal" for man skal jo ikke snakke stygt om de som faktisk er det. Kan heller ikke si at jeg blir "sinnsyk" for da tråkker jeg sikkert noen på tærne da og!

OK: JEG BLIR RAR HVIS JEG SKAL GÅ HJEMME TIL APRIL....

Greit?

Kan noen nå svare på spørsmålet mitt, og ikke henge seg opp i formuleringene mine.....

Skrevet

Jeg uttalte meg alltid med "mongo" før.-...

men nå har jeg en venninne som fikk et barn med downs og jeg liker heller ikke at man uttaler seg sånn, dette er et sted hvor kanskje mange er i en sklik sårbar situasjon, så det lønner segå tenke litt før man skriver ;)

kan dessverre ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt...ville kanskje uansett snakket med en fysioterapaut og spurt om de kunne hjelpe med noe??

Skrevet

ta sykemeldingen, hold deg mest mulig i ro så du ikke sliter ut hoftene dine(om det kan være en fare for det)... Er vel ikke verd at du påfører deg varige hofteskader av denne graviditeten ved å ikke ta det nok med ro...

Å bli rar eller ikke er vel bedre enn å bli ufør etter graviditeten...?? Skaffe deg en sitte stille hobby;)

Skrevet

Hei du.

Har også med født hoftefeil, og jeg bruker kiropraktor som hjelp. Kan du ikke prøve noe annet alternativt, ostopati, naprat, akkupunktur osv du må ikke gi opp. Vet det kan virke vanskelig men, tenk positivt og bli sykmeld vist det er det beste slik at du ikke sliter deg ut før barne kommer, da vil du trenge masse overskudd.

Lykke til.

Vet hvordan du føler deg, men ikke bruk slike ord det kan såre så mange vet du, Du kan jo skrive at du har det helt jævelig.

Skrevet

Jeg er også født med ubehandlet hoftefeil og sliter med vondt, vondt, vondt. Gjorde det i forrige sv.skap også, og det startet rundt uke 10/12 begge ganger. Jeg trener hos fysioterapeut, dette hjelper ikke på smertene nå (i og med at det er hormonelt), men styrker musklaturen og virker forebyggende med tanke på slitasje. Jeg ble 100% sykemeldt i uke 14 sist. Nå holder jeg såvidt ut i 50% jobb i uke 22 og har fått bekkenløsning i tillegg. Så sykemeld deg hvis legen mener det er best for deg, det er bedre enn å måtte bytte ut hofta etter fødselen... Og prøv fysioterapi (finn noen som har peil på hofter), og evt. akupunktur!

Lykke til! Det er vondt og kjedelig, men det er allikevel verdt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...