Gå til innhold

er så lei meg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er helt ut av tema men jeg har ingen å snakke med å jeg må bare få det ut...

jeg velger også å være anonym fordi jeg føler at dette er veldig privat...

familien vin holder på å rakne...problemet er mamma

i alle år har hun hatt store problemer...hun har ikke batalt regningene sine og vi har blitt kastet ut av 2 hjem...

hun har prøvd å tatt livet sitt 1 gang ...

hun lyger til alle hun er glad i til og med meg og søsteren min...

men hun er verdens snilleste menneske ellers og jeg elsker henne så utrolig mye...

jeg snakket med en psykolog en gang uten at mamma visste om det og han mente dette var en sykdom og at hun ikke gjorde det bevisst...

dette kan jeg være enig i for mamman min er ikke en ond person

nå bor hun langt unna meg og jeg møter henne så sjeldent og søsteren min mister all respekt for henne

i går kalte hun henne for ond...og pappa mente at hun gjorde slike ting for å vær ekkel...

hun lyger om å sette inn penger og kommer opp med all slags unnskyldninger...

nå er det bare 2 uker til termin og mamma kommer for å være med meg på fødselen...jeg gruer meg sånn...jeg er så glad i henne og kan ikke tro at hun er en ond person

jeg syns det er så fælt at familien splittes på denne måten og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

jeg vet jo at hun lyger....mebn det er så vanskelig å forklare

huff sorry for dette innlegget men måtte bare få det ut..

jeg får helt angst av at jeg skal føre et barn i denne familien...som bare krangler

jeg er så lei meg akkurat nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre...bare gråter hele tiden og er livredd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at du starter din egen familie nå :) Du kan ikke velge foreldre, har ikke annet valg enn å gjøre det beste ut av det man får tildelt sånn sett, men når det gjelder DIN familie, dvs deg, babyen og barnets far, så har du blanke ark og muligheten til å skape gode, trygge rammer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...