Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Del Skrevet 6. november 2006 Har falt for navnet Celina....men vil ha et dobbelt navn. Noen forslag til hva som passer foran (eventuelt bak) Celina??? Hva synes dere om Celina forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 6. november 2006 #2 Del Skrevet 6. november 2006 hmmm..*tenker* det kommer litt ann på om det klynger bra med etternavnet deres da..men her er noen forslag: -Celina Kathrine -Celina Christine -Celina Therese ja det var iallefall det jeg kom på nå.. jeg syntes Celina er et fint navn jeg...men det navnet minner meg om en skikkeli berte type jente:P hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 Celina Nathalie Celina Mirabell Celina Emilie Celina Mariann Celina Madelen Celina Victoria Celina Olivia Celina Regine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 6. november 2006 #4 Del Skrevet 6. november 2006 Celina er fint!! Celina Emilie Celina Elise Celina Nathalie Celina Hermine Celina Johanne Celina Martine Celina Victoria Celina Maline Ida Celina Ine Celina My Celina Ada Celina June Celina Ingrid Celina Mari Celina Maren Celina Hedda Celina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå