Gå til innhold

Jeg har shoppa MASSE idag !!!

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt : Acta Gracco m / base, lammskinnsfell, madrass til seng og vogn, ny vogn dyne, dress til å ha hjem fra sykehuset + lue, vaskekluter, 5 bodyer, nytt pledd som jeg bare måtte ha (egentlig ikke da )

Handla alle pakkene til kalenderen til junior, 3 julegaver, tobakk til pappan min, Brus og snop + masse digg mat.

Dro helt alene til sverige en tur i dag jeg da :) Hvilte masse og tok en ting av gangen. Skikkelig sliten nå, men SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fornøyd. Maaange 1000 lapper fattigere, men endelig er ALT i hus til nurket kommer.

Ble litt stressa siden slimproppen er gått allerede. Men kynnerene har roet seg litt i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6982596-jeg-har-shoppa-masse-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt at du har fått alt i hus! Og julekalenderen i orden også :-) Synes du har vært flink jeg; det er jo veldig deilig å gjøre sånne store innkjøp, selv om det er slitsomt! Visste ikke at slimproppen allerede har gått, men det er nå bra at kynnerne har roet seg litt da ;-)

Annonse

Åh, så gøy!!

Deilig å få handlet "litt" da, selv om pengene flyr!

Sambo skal til Sverige i dag å levere guttungen til bestemor, har lyst til å være med for å shoppe litt på veien, men klarer ikke sitte i bilen 4 t hver vei :(

Joda slimproppen er gått. Bekreftet av jordmor som ba meg ta med bind og alt og komme fort.

Har jo hatt 2 cm åpning leeenge, men den er ikke blitt større. Håper han holder seg inn i hvertfall 3 uker til :) Men som jordmor sa, kan også hende jeg blir gående myyyyye lengre ;)

SÅ moro, da!! Grattis med alt nytt!:) Imponert, jeg - alene på skikkelig shoppingtur til Sverige..!! Fint du var flink til å ta pauser, da!

Jeg har kjøpt seng og madrass i dag - og det er jeg kjempefornøyd med! Gleder meg til å få ting skrudd sammen og på plass etterhvert!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...