Gå til innhold

Sover plutselig mye mer... (2mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har lillebærta sovet mye mer på dagtid enn før (hun er 8uker) sover i ca 2 timer, spiser... våken i kanskje 15min og spiser litt til også sovner hun igjen og sover i ca 2 timer...

sånn går det hele dagen egentlig;) Er det "normalt"? hun er ikke slapp eller noe ellers, når hun er våken er hun kvikk og smiler og "leker" lammi oss :) Hun har heller ikke bodd på puppen de siste dagene, sånn som hun egentlig har gjort fra hun ble født... begynner det å stabiliseres litt, er det bare det?

må jo bare spørre, smånervøs førstegangsmamma ;p håper noen tar seg tid til å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig, da.... Har også ei på 8 uker og det er som om jeg skulle skrevet det selv. Hun begynte ved 6 ukers alder å drøye litt mellom måltidene, og soveperiodene ble lenger. Nå sover hun en lang lur formiddag og en lang ettermiddag. Legges da i 21 tiden. Ja, jenta di er nok i ferd med å komme inn en rutine. Helt normalt!

Skrevet

da er hu fornøyd da se..de skal sove mye..merker det på gutten min på 11uker at han er fornøyd og da sover og vokser de..bare nyt det sor det snur seg fort nok=)

Skrevet

Lillebærta mi er også 8 uker, men hun sover mye mindre nå enn tidligere. Er masse våken om dagen, og da forlanger hun aktivitet! Ligger hun på rygg skal strever hun med å komme opp i sittende. Må passe på henne, for hun reiser seg opp. Hun vil heller ikke sitte på fanget, men gjør seg stiv som en stokk for å stå!! Derfor er det full fart dagen lang, ler og prater og veiver med de små armene. Om natta er hun derimot sliten. Sover som en stein. Kun oppe to ganger for å få mat. Disse småbarna er jammen forskjellige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...