!Mia! Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 nei, det høljer ned! Faders drittvær.. og jeg skal ut og hente gutten min i barnehagen. Jeg får jo ikke igjen regnjakken engang, så magen kommer til å bli våt. Artig! Av prinsipp kjøper jeg ikke noen nye plagg....
*Fått#2*MIA * Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hehe, vet det! Skikkelig drittvær i Bergen i dag! Det var så kjekt de dagene det var litt kaldere, da regnet det hvertfall ikke... Kjøper ikke noe nytt jeg heller nå, så det blir magelufting på meg også ;-)
*Lucia* Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Så kjedelig!! Kjøper ikke noe nytt jeg heller, det går på hengende håret med reklamejakka fra jobben nå (den var stooor...) Det er en sånn alværsjakke så den er vel egentlig ikke akkurat varm heller men.... :-)
Angelas_Baby Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hehe, leste overskriften og tenkte "Jøss, regner det ikke ALLTID i Bergen da?" Hehehe, og det gjør det visst Dere slipper å vaske bilen så ofte da hvertfall!...
Snupidupi Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Du får klepp håll tel hode og hender i en søppelsekk ;D Eller finn frem en presenning... æ gidd heller ikke å kjøp meir klea nu... enda gravidebuksan bynn å bi litt små.... e jo så kort tid igjen... har lånt nån joggebuksa a mammaen min... e jo mæst hjemme uansett også pressa æ på mæ gravidebuksan vesst æ skal nån plass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå