Gå til innhold

Bare meg som liker P&T sin side-ved-side søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hørt om andre som har erfaringer med denne vognen, så hadde blitt kjempeglad dersom noen vil dele erfaringene sine med meg :o)

Den vognen jeg mener er den hvor barna sitter ved siden av hverandre, ikke den der den ene sitter foran den andre. Modellen heter E3 TWIN, tror jeg.

Vi vurderer sterkt denne vognen som søskenvogn, siden det bare blir 17-18 mnd mellom barna våre. Den har svingbare forhjul, er lett og smal (kun 73 eller 74 cm bred) og vi kommer nok til å ha en softbag i til babyen som kommer i januar.

Vi har sett på OTH og TFK Twinner twist, men disse vognene er jo enda dyrere, og liker etter nærmere ettersyn er jeg ikke sååå begeistret for OTH. Et alternativ er kanskje Easywalker Duo Sky, men har fått høre at denne er ganske tung og jeg skal løfte vognen inn og ut av bilen vår... (er selverklært pingle).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke den fantes en gang jeg!

Må sjekke ut.........

74 cm bred, er det mål på bag eller mellom hjula?

Skrevet

Mellom hjula, tror jeg. De selger den på www.barnevogna.no - se under Phil & Teds og scroll litt nedover siden.

Skrevet

Syns det er litt dumt at man ikke kan snu setet da.... liker ikke å ha nyfødt vendt vekk. Hm.er ikke lett å velge blandt disse tvillingvognene altså. Jeg går nok for den andre phil and ted vogna når den tid kommer :)

Skrevet

PT tvilling vogna er super når begge barna er passert 6-12 mnd.Grunnen til det er at den er veldig åpen.Det er ingen "vegg" bak ved hodet og siden vogna har lang sittelengde blir det et meget stort mellomrom fra bag til kallesje.-Mao veldig ulunt for den minste.

Skrevet

hm, det går jo fint an å lukke igjen bake på vogna, både med myggnett og vanlig vegg?

Den side ved side vogna var kjempesmart pga seperate kalesjer gitt!

Skrevet

Skal se nærmere på denne vognen på torsdag/fredag, for da skal jeg på en butikk som har denne vogna :o) Ikke umulig at det blir kjøp dersom den er fin, for moren min har sponset oss med litt penger i jule-/barselsgave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...