Gå til innhold

Nå orker jeg ikke jobbe mer

Anbefalte innlegg

I dag gav jeg beskjed til jobben at jeg ikke orker mer. Fått 100 % sykemelding, etter 50% i ca 2mnd.

Veldig rart at jeg ikke skal på jobb før om over 1 år. Men det skal bli godt å roe ned, og slutte å tenke med dårlig samvittighet ovenfor jobb.. nå er det gjort.!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6982061-n%C3%A5-orker-jeg-ikke-jobbe-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva jobber du med da? Skjønner godt det med dårlig samvittighet i 50 %... Kjenner på det selv, og jobber jo derfor også de dagene jeg er hjemme, så i realiteten jobber jeg vel heller 80 % selv om jeg da bare er fysisk til stede på jobben annenhver dag. Håper likevel å holde ut de siste månedene, men ser det ikke som et mål i seg selv - det må fungere.

Ta vare på deg selv og den lille i magen med god samvittighet, flisen!

Takk for det:-)

Jobber som sykepleier på sykehjem. Sterkt pleietrengende pasienter, og tråkking fra halv tre til ti. Trives vanligvis godt på jobb, men det har blitt veldig tungt nå på slutten. Masse kynnere, verk i rygg og bekken.

Har og en 2 åring hjemme.

Det er jo 9 uker igjen til termin, så det blir nok kjedelig, men men..

hva jobber du med?

hei du.. skjønner deg godt jeg.. fikk meg 50 % sykemelding i dag, men er ikke store forskjellen gitt.. en ekstra fridag og bare kveldsarbeid..legen ville ikke gi meg 100 % fordi han mente ryggplager ikke var god nok grunn, men at det heller måtte legges mer tilrette på arbeidsplassen, noe som er umulig.. gleder meg så til permisjonen og tanken på å bare være hjemme og slippe å stresse med jobben..

Annonse

hadde fri hver fredag fra før av.. nå har jeg fri tirsdag og torsdag, og jobber 5 timer hver dag unntatt lørdag når jeg jobber 7.. sjefen bryr seg ikke så mye om 50 % så lenge han trenger folk.. har sagt ifra, men hjelper ikke stort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...