Gå til innhold

når kommer EL-slimet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer EL-slimet i forhold til når selve eggløsningen? Jeg har uten tvil skikkelig EL-slim, men el testen slo ikke ut...har testa i 10 dager nå...Har jeg kanskje bomma med testinga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har EL-slim i dag, vil jeg tro at testen blir positiv i morgen:-)

Det er iallefall slik det fungerer for meg.

Skrevet

kan man miste el slimet av å ta slimløsende?

Skrevet

jeg har og lurt litt på dette, om man ødelegger de gode egenskapene til el-slimet når man tar slimløsende, feks solvipect... noen som vet?

Skrevet

Jeg tørr ikke ta så mye solvipect som står på flaska. Tar bittelitt i noen dager. Er redd det kan ødelegge el-slimet. Første pp jeg tok solvipect, ble det så veldig vått, eller hva jeg skal kalle det. Så skal ikke ta så mye igjen.

Det som er rart meg meg er at EL-slimet kommer flere dager før EL. Forige pp kom det en uke før EL. Men satser på at jeg har litt slim oppi der selv om jeg ikke merker det før EL =)

Skrevet

er det noen andre som vet det om el-slimet?

Skrevet

Jeg vil også ha svar... Har mengder med EL-slim nå + masse vondter i magen. Regner derfor med at EL er på gang, men aner ikke når egget slippes. Jeg tar ikke tester så jeg må stole på magefølelsen.

Er det greit å ha sex hver dag eller bør man "spare" opp litt? Vi hadde i går kveld. Bør vi da vente til i mårra?

Rart at testen din ikke er positiv da - mulig den blir det i mårra. :) Men et bra tegn at du iallefall har symptomer på EL.

Skrevet

ja, jeg krysser fingre og tær...er dg 22 i syklusen som vanligvis er 29 dager, så nå håper jeg den kommer, og at spiren sitter... Er kun 3.pp, men pga studier bør den sitte snart! Har ikke så veldig lyst på barn under 10 mnd i barnehage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...