miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Trodde jeg skulle bli glad... men nå det nærmer seg har jeg blitt innmari redd... så klart vil jeg har svar nå... men hva om det finner ut at det er noe farlig... off nei nå må jeg skjerpe meg.. det er ikke bra og gjøre meg selv hysterisk... så skal prøve og rydde litt... og bli ferdig med babyrommet... klem
Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 du skal se at alt går så fint, så!!! *trøste, trøste* skal tenke på deg jeg!! klem!!!!
Tess30 Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 går nok så bra så...Lykke tell!!! Stor klem
MM med spire Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Uansett hva de finner på Riksen så er det godt for deg å få svaret nå.. hadde du skulle ventet til neste uke så hadde du blitt smågal... Ønsker deg masse lykke til i morgen... De er kjempegreie der, og veldig flinke til å følge opp. Jeg er der hver 3 uke, og de tar seg god tid under ul til å snakke og forklare underveis...
vero.no Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Skal sende deg gode og positive tanker. Lykke til:)
*Lucia* Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Skjønner at du er redd! Men det er jo bra å få svar!! :-) Klem
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Dette går nok kjempebra Mange klemmer og positive tanker fra meg :-)
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 tusen takk jenter... prøve og være positivt men akkurat nå er det veldig vanskelig... er en nerve vrak nå
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Skjønner godt at du er nervøs- men det kommer sikkert til å gå så bra så *trøste* Bedre å få svar fort enn å gå å være nervøs lenge!! Skal tenke masse på deg )
Fikk nr to i desember Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Sender masse gode tanker! Lykke til.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Hva skal du få svar på da? ikek vært her på noen dager, så ikke fått dte med meg..
popkind Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 Skal tenke masse på deg i morgen - håper virkelig det går bra!! Lykke til..... ))) KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå