Gå til innhold

Stooooor gutt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelpe mæ,gutten våres e altså 105 cm no,å veie 18 kg!!han e 2 år å 9 mnd:) noen flere med svære go guta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, 99 cm og 18 kg er vår gutt på 2 år og 11 mnd. En stor liten go'gutt med andre ord. Sjekket på helsestasjonen i forhold til vekstkurven, og han ligger i øvre sjikt av det "normale" og vekt og høyde er proposjonalt OK.

Skrevet

Våres er omtrent like store: 104 cm, og 18 kg! Han er 2 år og 7mnd:-)

Skrevet

så godt å hør at d finnes flere store onga as:) for når æ si kor gammel guten vår e t folk,så gispe dem å bli helt sjokkert "herreguuuud så svær han e!!!" ja,si æ da..vi ska still han ut på sirkus neste år!!hehe...folk e rar..

Skrevet

Hehe..jeg vet! Folk er akkurat likedan her.. hvor stor var din på 2 års kontrollen da? Min var 99cm, da var han 2 år og 2 mnd!

Gjest thricane
Skrevet

oi oi. det var en stor gutt:) min er ikke fullt så stor, men ligger rett i hælene. er en stund siden vi målte ham, så nå er han nok rundt metern. 16 kg og 27 i sko. 2 år og 6 mnd.

ingen som tør å kødde med han i barnehagen i hvert fall:) he he

Skrevet

Mamma:)

han her va 97 cm på 2 års kontrollen,da va han 2 år å 1 mnd:) så dem e vel nå av de samma da!har du bilda nån plass av din going??vi har hjemmesie,www.gogutten04.piczo.com

Skrevet

Har ingen hjemmeside dessverre, men om du har msn kan jeg jo legge deg til der..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...