Gå til innhold

Litt ekkelt, men noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig, hadde litt diaremage i dag tidlig, så nett no fekk eg litt vondt i magen igjen, som at eg måtte på do liksom. Kom nesten ingenting, men menst eg satt der fekk eg veldig vondt nede i ryggen og litt verking/stikking nede i magen, verker enda i ryggen, magen ga seg etter ei stund men kommer igjen litt no. Ka skjer?????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke, men akkurat sånn hadde jeg det i natt før jeg la meg...

sist jeg gikk gravid, fikk jeg ingen slike plager. men fikk skikkelig vondt i magen, mageknip, rett før vannet gikk..

*krysser fingrene for at det skjer noe snart*

sorry for at jeg ikke kan hjelpe deg noe mer, men du er i allefall ikke alene om å ha det sånn!!

klem

Skrevet

Å fekk du mageknip før vanne gjekk??? Blei eg litt skeptisk her, har ganske mageknip no, kommer å går litt. Herregud, eg veit jo ikkje om det er rier eg har, dei treng vel ikkje ve så supervonde med ein gang vel???

Skrevet

nei.. riene mine var ikke vonde med en gang..

trodde faktisk at det skulle være kjempevondt, men det var helt til å leve med!!

fikk ike vondt før etter ca 1,5 time etter at vannet gikk... men det var sist, og husk, ingen fødsel er lik!!

sitter her med VONDE kynnere (eller er det rier??) som kommer ganske så ofte nå...

vil ha ut babyen... NÅÅÅ!!!

klem, og lykke til!!

Skrevet

Å sitter du med kynnere nå, da kan det jo hende du nermer deg fødsel, vist dei er vonde og så kan jo sjansen vere stor. Du får gå litt rundt å sånn, kanskje det starter da....

Eg får bare sitte å kjenne på dette ei stund, sjå om det blir verre og kor lenge mageknipa varer. Vist dei blir sterkere så får eg heller ringe føden..

Lykke til til deg...

Skrevet

ta tida, og se...

har nettopp svart deg på det andre innlegget ditt...

jeg tusler ikke akkurat rundt frivillig nå, kan du si.. for dette er ikke deilig!!

det passer litt dårlig å føde nå, for jeg har kalkunen i ovnen, og har tenkt å få gjester i kveld!! *hjeeelp!!* hehe

men ring, hvis du synes det er ekkelt og du blir nervøs!!

det skal nok jeg gjøre, hvis det fortsetter sånn som nå...

men først må jeg gå en tur i barnehagen og hente junior!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...