Gå til innhold

Haater denne samvitigheten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber bare to dager i uka, skulle på jobb i morgen, men fikk omgangsyken i går, har spist lite og er ikke i form. Alikevell sitter jeg her med den drittfølelsen for jobben, kjedelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg godt. har det på samme måte, nå som jeg er blitt sykemeldt. følte jeg måtte svare sikkert på om jeg kom tilbake før permisjon, for de presset på for å ansette en vikar. Nå har jeg sagt helt sikkert at jeg ikke kommer tilbake, men hva hvis jeg blir bedre??????

Skrevet

Off ja ikke lett det der, vi burde sikkert bare blåse i det og kose oss, hvis vi blir bedre.. Jeg jobber i helsevesenet og der må de jo ha inn vikar for meg i morgen, men jeg kan jo ikke vite nå om jeg er frisk i morgen, men så vet jeg de kommer i en kjempe knipe hvis jeg ringer å sier jeg er syk i morgen tidlig. Bare så "kjedelig" å våkne opp helt frisk i morgen når jeg egentlig skulle vært på jobb, da kommer denne samvitigheten snikende...

Skrevet

Æ e akkurat likens, det ska MYKJE tell førr at æ e heime fra arb, har vorre på arbeid me både feber osv, rett å slett førr at æ føle æ ikkje "kain være borte", då bi d meir arb på dæm andre å sånn. E jo heilt feil å tenke sånn, men kan ikkje nåkka førr d... Håpe æ bi meir "egoistisk" no, så d ikkje går utover babyen min, må jo tenke meir på mæ sjøl no enn æ gjorde før. Kjenne det e tyngre å være i arb enn før ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...