Gå til innhold

Desember mage på dokument 2 i kveld!

Anbefalte innlegg

Det vanskelige valget- Dokument 2 kl 22.35

"Lotta (2) har overlevd mot alle odds. Hun ble født som multihandikappet. Men livet ble reddet flere ganger i dagene etter fødselen. Foreldrene ønsket at hun heller skulle få slippe. Dokument 2 har møtt foreldre og leger som mener at debatten om hvor grensen for behandling er både nødvendig og viktig."

De trengte en høygravid mage og har brukt min som illustrasjon i kveldens dokumentar. :) Er filmet for 2 uker siden. ikke sett dokumentaren eller hvordan den er laget.

Er et interessant tema. Hvor langt skal en gå... I dag reddes jo barn ned i uke 23 om så og de blir jo ofte pleietrengende resten av livet, men så kan det jo gå bra også! Tror premature barn blir tatt opp også, ikke bare syke.

Grunnen til at jeg er anonym er at mange vet hvem jeg er og kommer til å kjenne igjen nick og innlegg. Greit å kunne være litt anonym av og til om dere skjønner. :) Men er med i desember klubben! :)

Fortsetter under...

skal se på det jeg og.. husker det var noe om for tidlig fødte barn på tv for noen dager siden... og hvordan de hadde utviklet seg. huff... masse trist der... tror vi skal glede oss over at vi alle er langt nok på vei at sjansen for at bebisene våre er friske er og ikke skal få noen senskader er minimale :)

Annonse

Jeg også skal se hvis jeg tør!!!! blir så veldig trist og lei meg av sånne dokumentarer om dagen, så jeg vet egentlig ikke om jeg orker........ Men jeg skal se etter magen din da!!!!

Blei forresten veldig nysgjerrig på hvem sin mage det er altså ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...