Gå til innhold

Ang. bading i basseng!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hvor vi bor tilbyr de ikke babysvømming med instruktør.

Det er basseng på ene skola som brukes av revmatikere en gang pr. uke så vannet er godt å varmt. Har lyst til å ta med tulla på svømming, men vet ikke om dette er lurt siden det ikke er instruktør. Tenkte bare å plaske og kose oss litt for ho er så glad i å bade hjemme. Ho er passert 4 mnd. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun vært med instruktør.. hadde jeg vært deg, så tror jeg kanskje jeg hadde gått... em har jo ikkemde seg instruktør i badekaret?? På babysvømming dukker vi barna under.. det hadde jeg IKKE tørt alene... Gå å bad å kos deg du... så lenge ungen liker det, så er det kjempe kos... Fungerer det ikke så går du jo bare opp igjen... bare ha en forsiktig tilvenning.. er jo du som kjenner ungen best uansett...

Skrevet

Jeg har ikke erfaring fra å bade alene med baby, men vi går på babysvømming med instruktør, og jeg tror nok at du fint kan gå alene. Man lærer jo noen grep og sånn på babysvømmingen, men det er jo ikke så vanskelig å finne et grep selv der man holder babyen stødig. Tror kanskje også jeg ville droppet å dykke babyen under alene, men bare plasking og kos er nok ikke noe problem. Om man skulle være så uheldig å miste babyen i vannet, er jo ikke det noe farlig heller, du står jo rett ved siden av uansett og de holder jo pusten under vann pga lukkerefleksen.

Skrevet

okay, takk for rådene. da drar vi på svømming og plasker litt vi.

Skrevet

Jeg har badet babyene mine i basseng flere ganger uten instruktør. Ungene storkoser seg og det samme gjør jeg. Det er ikke noe farlig det. Men ikke dukk henne/han under vann da.

Skrevet

Hei

Vi har vært på svømming uten instruktør. Det gikk kjempefint. Min lille gutt på 7 uker storkoste seg. Enig i at jeg ikke ville dukket hodet under uten instruktør.

Så bad og kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...