Candy girrrl Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 ..ungen er ute og magen ikke er noe alle skal uttale seg om lenger. Virker som folk ser det som sin plikt å kommentere den hver gang de ser meg. Har et helt avslappet forhold til kropp, mage og vekt... men blir faktisk lei. På en og samme dag kan jeg få høre at jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei til "herregud, nå sprekker du!", "oi, nååå har du vokst" til "den vokser jo ikke!!"
¤mamma¤ Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Helt enig!! Det må jo være fantastisk å føle seg mer som "jeg" igjen, med min egen identitet....mine klær etc. Nå er vi gravide kvinner. Synes det er merkelig, jeg føler meg fin og lykkelig over å være gravid, men samtidig savner jeg å være meg sånn som jeg selv ser meg...gav dette mening?
mamma til 2 skjønne Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 ååå,gleder meg sånn j og....slippe og pese opp alle trappene,til og kunne se mine egne ben,barbere meg selv og til og kunne leke ordentlig med datteren min på 3 år,slippe og bli sliten etter 5min. også gleder j meg aller mest til og se han lille i magen min,se på hele han og lukte han og bare nyte det!! UFf,kan det ikke skje snart da????????er så ufattelig lei av og vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå