Gå til innhold

Titsi er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjedet meg litt på jobb og da var jeg innom både her og der i dag... så kjente jeg igjen noen nick i en tråd, bl.a ditt... vi var jo sammen inne på bli gravid i vinter, og jeg har savnet deg der inne siden du ble gravid. Har du termin snart? hvordan har det gått med deg.

Har du ikke født enda så ville jeg bare ønske lykke til....

Jeg har grodd helt frast inne på bli gravid sidene, men men det blir vel min tur snart også... vi har jo klart det før...

KLem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trollemor. Javisst husker jeg deg! Var uten nett i et halvt år jeg. Kikket faktisk etter deg på Bli Gravid når jeg kom på igjen. Du bor i Stavanger sant?

Jeg har menstermin om 9 dager og UL-termin om 11 dager. Så det nærmer seg. Gleder meg til å bli ferdig!

Og tusen takk for lykkeønskninger ;o)

Så håper jeg spiren din vil sitte snart da.. Kan tenke meg du er lei nå. Håper du ikke helt har mistet motet ennå :o)

Skrevet

Hei igjen

Ja det stemmer at jeg bor i stavanger, og du i bergen var det ikke så....

Jeg får vel inn her å kikke hver dag nå fremover så jeg ser om du har fått, du legger vel ut en liten tråd med data på den den lille når det hele er over?!?...

Det er jo rett rundt svingen nå, 8 og 10 dager til... hmmm... ja det er rart å tenke på hvor jeg kunne vært nå... hadde vi bare fått klaff vi også...

Neida, vi gir ikke opp, men det er en del tunge dager på bli gravid sidene... så jeg er ikke så aktiv der inne lengre... mere i rykk og napp nå..(blir jo litt lei av at alle andre blir gravide på en måte... men det er flere en meng med mange pp, så jeg skal ikke bare klage...)

Jeg krysser fingrene for deg :-)

Keep me up to date :-)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...