Micha.. Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 når de vil at kjærestene sine skal ta abort selv om jentene vil beholde barenet.. tenk å presse kjærestene sine i en sånn situasjon.. om min kjære hadde presset og truet meg til å ta abort uansett hvilke grunner han måtte ha så hadde jeg forlatt han på dagen.. kan ikke skjønne hvordan dere kan fortsette å være sammen med noen som respekterer dere og barnet deres så lite....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Jeg tror ikke gutta tenker seg så godt om jeg, når det gjelder abort. Min x kjæreste, og far til mitt kommende barn prøvde å true meg til å ta abort. Truet til og med med å drepe meg. men nok om det. For gutta (noen) så tror jeg ikke at abort er noe spesielt større enn å gå en tur på butikken. Det er synd, innmari synd. Men sånn er det.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Skjønner at de ikke vil ta ansvaret for noe barn, men fy fader for noen drittsekker de kan være!!! Det er ikke mye vett i en mann som truer jenta si, særlig når hun allerede er i en vanskelig situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå