pinglo Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Skulle vært å kjøpt meg noen nye bhèr,de jeg har,begynner å bli i minste laget. Men når slutter brystene å vokse,er det noen vitts i å kjøpe 3-4 nye bhèr midt i svangerskapet,eller bør en vente litt til.? Kjedelig å bruke mye penger på noen bhèr,som vil bli for små om en måned og to. Men selvfølgelig,så er det jo mye mer behagelig å gå med en bh som passer.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg kjøpte en ammebh med stretch i koppen, jeg. Den tror jeg at passer både resten av svangerskapet og ikke minst når jeg skal amme. Merket var AnnaCecilia.
jippii Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Da jeg var ca 3 måneder på vei MÅTTE jeg handle nye bh'er. Kjøpte 2 stk triumf, kostet meg vel ca 600 kr. Nå er jeg passert 5 måneder og måtte handle meg nye bh'er IGJEN!! Kjøpte 3 stk denne gangen (triumf), ble vel ca 900kroner!!! Håper inderlig at de varer en stund...vil ikke ha større pupper nå! Uansett....synes det er verdt å betale litt for bh'ene, er jo ikke meningen at man skal kjenne at man har den på. Føler meg mere vel når den passer, også er det veldig lett å få strekkmerker hvis man går med for liten bh, pluss tette melkeganger.
tessa 82 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg har kjøpt en "kombi" på HM. Sånn man kan hekte av da man skal amme.. Ikke det mest sexy jeg har hatt, men den er kjempegod! Også koster de bare 98 kr.!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 En kollega av meg snakket om at det fantes bh-forlengere, en ekstra dings med hekter i begge ender som du kan "skjøte" med bak. Aldri hørt om det før, jeg - men med noe sånt så kan kanskje investeringen bli litt billigere:-) Skjønt, det hjelper vel neppe på cup-størrelsen...
Ma-i Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Tror det er liten vits å kjøpe ammebh før på slutten ihvertfall. Puppene vokser som regel hele tiden, og den første tiden etter fødsel også. Trøsten er jo at du får bruk for de når du er på nedtur igjen med amming og slikt, veldig få som plutselig får like små som før , det tar vel litt tid. Det er bedre å kjøpe noen som passer og er behagelige, men kansje styre unna de dyreste om du har noen måneder igjen.
ninenune Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Brystene vokser mer når melken kommer, så du må belage deg på å kjøpe amme BH etter fødselen. Ha en klar og vent med flere innkjøp. Hilsen tvillingmor og en til i magen..
Snusmumriken* Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 De selger noe som heter vokse-BH på mammabutikkene. Jeg kjøpte disse allerede etter 2-3 måneder. For ca 2 uker siden begynte de å bli litt stramme, så da kjøpte jeg bh-forlenger på Lindex til ca 40 kr. Så nå kan jeg nok bruke dem frem til termin Håper jeg ihvertfall Er 27+4 nå.
Frk. Vable Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Puppene blir jo ikke mindre rett etter fødselen, tvert imot.. Mine ble ihvertfall ganske store under graviditeten første gang og gigantiske når melken kom for fullt etter fødselen... Så du kan nok trygt kjøpe deg noen nye bh'er. Men er det noen som vet om sports bh'er støtter like bra som vanlig spile bh'er? For de er mye bedre å gå med....
mamman&lilleprins Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Er nå 14 uker på vei, og var nylig nødt til å gå til innkjøp av nye bh-er. Kjøpte to på HM påsalg, var fine også, og det kostet meg ca 200 kroner. Behøver ikke bli så dyrt, og det er jo viktig å ha det behagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå