Gå til innhold

Flere som har ondt overalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som æ kommer tell å krepere vess æ må gå i 4 uke tell me alle di her smerten...Eller i værste fall 6 uke..Nei det går rett og slett ikkje...

Har ondt når æ sett, ondt når æ går og ondt når æ ligg... Ribbeinan tar livet av mæ...Ka æ liksom skal gjøre da??? Hold på å bli gal...Pluss at æ har sinnsykt stikningen nede i bekkenet eller korr det nu e, kan kjennes ut som æ får strøm inni blæra, på en måte...Og vanskeli å tisse av og tell...E akkurat som det e nåkka som ligg i press mot blæra...Men det e det jo kanskje???

Bare klaging her idag, men må bare få det ut....!!!

Flere som har det likt???

Nån flere som lur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det siste der i innlegge vet æ ikkje kkordan kom dit...hehe ...Merkel....

Klem

Skrevet

JAAAAAAA!!!!!

Sånn er det! Vondt og ekkelt og det stikker og klemmer OVERALT!!!

Må jo være lov å syte litt nå eller???? ; )

Skrevet

Ja vi sitter vel alle å verker enten her eller der, men har du snakket med jordmor? Vist du har så vondt så ville eg kanskje ha tatt meg ein prat me ho bare for å ve sikker på at det ikkje er noe galt. Kanskje ho har noen tips eller bare litt trøstende ord å komme med og...

Lykke til videre, håper du slipper å gå lenge å ha det sånn....

Skrevet

Jaaa... Takk og takk for at du skreiv det... Har følt meg så sytete i det siste så har ikke turt å sagt noen ting til noen...

Føler meg helt maktesløs her.. Alt er et slit, fra å reise seg til å bevege seg. Var hos fysioterapeut idag, og hun ville at jeg skulle begynne med krykker. Da føler jeg meg iallefall dårlig til beins...

Dessuten er jeg livredd for at alt ikke skal gå bra med babyen min, at noe skal skje nå før fødselen eller under operasjonen etterpå... Kjenner så lite liv nå, har gjort det den siste uka... Så nå er alt temmelig pyton.

Ekstra kjedelig at samboeren jobber borte hele uka. vanskelig å komme seg ut å være sosial og når bekkenet er så kranglete...

Føler meg alene i hele verden...

DAGENS UTBLÅSNING!!! :))

Skrevet

jeg har også vondter både her og der..

sitter med DEN kynneren her nå... ikke godt!!

vi er sikkert snart ferdige!!! ;)

klem

Skrevet

uff det e ett slit ja, men verd det tellslutt, høre æ dem sir..:)

Skrevet

Det er det sikkert... og mange av oss vil helt sikkert gå igjennom det samme både en og to ganger til... Vil jo ha flere barn :)

Men jammen er det godt med en utblåsning innimellom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...