Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Er i uke 21 og jeg har enda ikke kjent noe liv. Var på ultralyd for en uke siden,så jeg vet at det er liv i den lille. Men jeg kjenner ikke noe. Flere som ikke har kjent noe liv i uke 20 +.? Er det normalt å ikke kjenne noe enda? Og en ting til,hva er kynnere.?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Du kommer nok til å kjenne liv ganske snart...generelt sett noe senere som 1. gangsmor enn som fleregangsmor. Kynnere er sammentrekninger i livmoren, den øver seg på fødselen. du kjenner at hele magen blir knallhard og det kan være ubehagelig. Alle har kynnere, men det er ikke alle som legger merke til dem. Jeg begynte å kjenne dem i uke 12, og nå i 18. uke kjenner jeg det rett som det er. Liv kjenner jeg mindre...kjenner av og til noen små dunk, men ikke så veldig godt..må liksom legge godviljen til
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Jeg kjente nettopp tassens første spark... Forrige torsdag tror jeg det var.. Å da var jeg 21+2! Det kommer nok snart skal du se )
tuppemor-75 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 når en kjenner den første sparkene er veldig individuelt. med første mann kjente jeg det i uke 22, og med nummer 2 nå så kjente jeg det allerede da jeg var i uke 16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå