Gå til innhold

normalt å IKKE ha kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er så mange her som fikk kynnere ganske tidlig...

er 20 uker idag men har enda ikke opplevd kynnere utenom orgasme kynner liksom...

er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle har kynnere, men ikke alle kjenner noe til det!

Skrevet

kynnere opptrer sjeldnere hos førstegangsfødene enn hos fleregangsfødene. dersom en stresser, eller er i fysiske situasjoner som krever litt, så kan kynnere forekomme. om du er førstegangsfødene er det ikke rart om du ikke har fått kynnere. ta det helt med ro. du er heldig hvis du slipper et. mange, opplever kynnere som ganske så smertefullt.

Skrevet

Med min første merket jeg aldri kynnere i det hele tatt. Så da fødselen startet tenkte jeg at det kanskje var kynnere...

I senere svangerskap har jeg hatt mye kynnere, mer og mer etterhvert som det nærmer seg termin.

Er nå 21 uker og har ikke merkbare kynnere ennå (utenom, som du sier, ved orgasme)

Tror det er veldig normalt jeg:-) Kynnerne kommer nok...

Skrevet

Hei.

Jeg hadde ikke kynnere, eller kjente dem i alle fall ikke, før de siste ukene av svangerskapet sist gang. Kjenner ikke noe til kynnere denne gangen heller. Er 27+2. Satser på at det blir likt denne gangen også..

Skrevet

Så bra at du spurte. Jeg har også lurt på dette. Er 23+6 på vei og har ikke merket noe til kynnere. Godt å høre litt hvordan det er for andre.

Skrevet

Helt normalt:) Pris deg lykkelig du. Hadde det slik med den første jeg. Ikke ei eneste kynne før ut i siste måned. Denne gangen begynte jeg i uke 19 og de er sterke og vonde. Har ogs vært ei natt på sykehus og ekstra ul pga dette. Ikke moro nei! Så slapp av og kos deg du:)

Skrevet

Jeg kjente ikke kynnere før uke 35 kanskje, og er enda ikke helt sikker på at det er det, men hva eller kan det være.. Det blir liksom ømt/stramt i undersiden av magen, og er litt ubehagelig, hjelper ikke å legge seg ned eller noe, det må bare gå over av seg selv. Det gjør det jo også ganske fort, varer kanskje et minutt. Magen skal visst bli hard, men jeg merker ikke så godt det, den er så full av baby at den er liksom hard hele tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...