Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Del Skrevet 6. november 2006 Synes det er såååå mye lettere med guttenavn enn jentenavn... Har nemlig alltid trodd jeg bare skulle få gutter, men nå viser det seg altså at det er en jente i magen min ) Aner ikke hva hun skal hete, men liker korte, internasjonale navn (jeg har utenlandske foreldre), ingen dobbeltnavn (for hun får to etternavn) og helst ikke ti-på-topp navn... Noen forslag? Dette er den laaange listen foreløpig, men aner ikke om det blir ett navn på denne listen eller et annet... Eloise (oppkalling) Leah Luna Luka (kan visstnok brukes til både jenter og gutter, og mannen min liker det) Ella Nell(y) Eira Mia (ti-på-topp, men ett av mannen min sine favoritt-navn) Eyla Ellie/Elly Nea Neela Annie Flere forslag, eventuelt rangering (topp tre)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 6. november 2006 #2 Del Skrevet 6. november 2006 Naomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 Johanna var det føste som slo meg da jeg leste overskriften din Ellers liker jeg Leah og Ella (det blir jo også oppkalling etter Eloise) på listen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 6. november 2006 #4 Del Skrevet 6. november 2006 Erin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 6. november 2006 #5 Del Skrevet 6. november 2006 jeg syntes Isabell eller Isabella hadde passet fint til isak:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 6. november 2006 #6 Del Skrevet 6. november 2006 Synes både Ella og Lea er nydelige navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 6. november 2006 #7 Del Skrevet 6. november 2006 1.Isak og Luna 2.Isak og Mia 3.Isak og Leah Flere forslag: Nadia Maria Ines Zaira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #8 Del Skrevet 6. november 2006 Av de så likte jeg: Leah Luna Eia Mia Nea Og som noen ha nevnt, er Naomi også ganske fint:) Tina Gina Elea Enja/Enya Maja/Maya Milli Emmi Aida =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 6. november 2006 #9 Del Skrevet 6. november 2006 Topp 3; 1. Luna 2. Nea 3. Eira Andre forslag; Wilma Alva Moa Dea Ada Tiril Timea Tilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. november 2006 #10 Del Skrevet 6. november 2006 jeg syns Luka er veldig fint, men aller finest når du skriver det med Luca! Isak & Luca.. syns det klinger fint jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #11 Del Skrevet 6. november 2006 Oj...Takk for så mange fine tilbakemeldinger!! Har nå skrevet på ett par navn til på listen vår, men grubler fortsatt ) Hilsen HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. november 2006 #12 Del Skrevet 6. november 2006 1) Annie 2) Elly 3) Nelly Andre forslag: Anna Gina Martha Selma Nora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 7. november 2006 #13 Del Skrevet 7. november 2006 Min topp sju liste (: (ikke rangert) -Annie - Det er så utrolig pent! Gammeldags og vakkert navn, navn med personlighet, og som ikke er så mye brukt heller -Mia - Litt kjedelig, men det er for all del pent. -Eira - Sterkt og stødig navn! Ikke så mye brukt heller -Ella - Liker det godt! Er så skjønt! -Luna - Å, det er veldig vakkert. Liksom så lunt (: Veldig pent! Og ikke så mye brukt heller! -Leah - Er nydelig, bare synn det er så mye brukt -Eloise - Liker oppkalling, dessuten er det jo egentlig et vakkert navn, og ikke så mye brukt. Det er et pluss syns jeg. Skulle jeg kuttet ned listen din til 7 navn, hadde jeg stått igjen med disse navna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #14 Del Skrevet 7. november 2006 Isak og Adina Isak og Leah Isak og Eloise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #15 Del Skrevet 7. november 2006 min isak skal også få en søster så jeg ser på dine navneforslag. ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 7. november 2006 #16 Del Skrevet 7. november 2006 Isak og Eloise var fint. Isak og Sofie Isak og Anna Isak og Ine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #17 Del Skrevet 8. november 2006 Isak og Luna passet veldig fint sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #18 Del Skrevet 8. november 2006 Ja, jeg liker så godt flere av navnene, så sliter med å velge... Vi får se når vi nærmer oss termin i januar ) Takk for alle innspill, og kom gjerne med flere... Hilsen HI P.S. Du anonyme, som også har en Isak som skal bli storebror... Har dere mange andre navn på listen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 9. november 2006 #19 Del Skrevet 9. november 2006 Mia Ella Eira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå