Desember17*overtid* Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Noen som veit om kviseproblemet som kommer i svangerskapet går tilbake til normalen etter fødsel? Eg hadde jo ei og anna kvise før, men pga. hormoner så har det jo tatt heilt av no. Er ikkje noe kjekt å sjå sånn ut samtidig som ein føler seg litt uvel pga alle andre plager i graviditeten......Håper noen kan gi meg gode erfaringstips her...!!!
Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg har hatt noe helt vanvittig med plager. Kjøpte først Vichy sine produkter, grønn serie på apoteket, som hjalp i en mnd og å brøt det dobbelt så ille ut. Etter 4 mnd, uke 17 eller noe trakk jeg inn håndkle og fikk lov av samboer til å bruke penger på hudpleie. Det har vært balsam for både hud, sjel og selvbilde :-D For 590,- kr hver 6 uke, har jeg nå så si kvisefri hud, sorte prikker fri nese, og rene kinn. Jeg er i himmelen Investerte i produkter som de satte opp for meg, kom på ca 2400,- men har hatt de nå i 10 uker og jeg er halvveis i flaskene bare. De på salongene har så sinnsykt peiling og det er verdt absolutt hver krone. samboer sier jeg kan fortsette med det etterpå også, han ser at jeg ser bedre ut, og trives bedre slik :-) det er verdt det... :-)
Desember17*overtid* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Å det høyrtes utrolig deilig ut, eg har nett kjøpt ein krem som skal hjelpe på eit parfymeri, dama bak disken skraut veldig av det. Har bare brukt den i 3-4 dager, synest eg merker bedring, må vel kanskje bruke den ein stund til først. Den kostet 400 kr da, så den bør fungere. Kanskje eg skulle gått til ein sånn salong eg og, men får vel prøve denne nye kremmen ei stund først, siden den var ganske dyr. Hadde jo håpet at kvisene skulle forsvinne etter fødsel da...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hei, hva heter den kremen da?? Har blitt et skikkelig kvisetryne!! Og det kommer bare flere og flere...
Nicki_81 Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Eneste serien jeg vet om på parfymeri mot uren/kviset hud er fra Kanebo og er ganske dyr. Brukte den selv og ble ganske så fin i huden. Nå er jeg fri for den ene flasken, og merker med en gang at kvisene popper ut igjen =(
Desember17*overtid* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 Den eg prøver no heiter, md formulations. Merkelig navn men står ikkje noe anna. Vist du spør etter det på parfymeri så veit dei sikkert ka det er. Men eg har bare brukt den noen dager så eg veit jo ikkje om den vil fjerne alt enda, men det ser forsåvidt lyst ut...heldigvis....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå