Gå til innhold

Skitt,alt skjedde på èn gang!

Anbefalte innlegg

På nøyaktig èn måned har vi: Gifta oss(6.okt),blitt gravid(kanskje også 6.okt.?!),kjøpt bil og idag 6.nov har vi endelig kjøpt oss hus!!!!!!!!!!!!

Har lenge vært så nedfor for at ingenting gikk som ønsket,har slitt skikkelig med å bli gravid(20 mnd+SA),det har vært det mest tyngende,men også det å få tak i hus har ikke vært så lett,og nå plutselig løsna bare alt,på en og samme måned! Verden er jommen meg ironisk! :-)

Nå har jeg vel brukt opp hele flaxen min for flere år fremover,så tør ikke ønske meg så mye mer nå! :-) Er vel liten vits i å tippe lott til helga,eller..?? *spurter ned til kiosken og tipper for hele ukelønna* Ha-ha!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6981017-skittalt-skjedde-p%C3%A5-%C3%A8n-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såååååååååååå koselig da elli!!!

Gratulerer så mye med et "nytt" liv!!!!!

Kos dere masse nå...

Den som venter på noe godt.... vett du!!

Nå har du jammen fått det til... kjøp deg en lotto du!! Kanskje du er skikkelig i siget.. hehe!!

Litt rart at du hører til her inne.. men veldig!!!! fortjent!!!!!!!!!!!!!!!!!

*kosemoseoverdose*

Tusen takk! :-))) Ja,føles helt rart å skulle høre til her,hadde ikke trodd det skulle skje "så fort",he-he! Tenkte at til sommeren eller no,så kanskje vi kunne komme igang med prøverør eller no...,så feil kan man ta!

Æsj,nå er jeg jo litt redd for at det skal komme en nedtur,ville jo vært typisk! Uff,nei,bort med dumme tanken nå! *børste vekk*

Supert at så mange fra bli gravid kom ramlende inn her nå,det blir så hjemmekoselig da,alt som før nesten!:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...