Gå til innhold

Ang. melkemengde? (samme som ammed)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visst man ikke har okedøgn, øker mengden i puppene av seg selv når barnet vokser? Hvordan er det der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig så prduserer du da allerede mer enn barnet trenger eller så merker du ikke økedøgnene.

De kan forekomme ved at barnet spiser litt lengre ved hvert måltid istedet for hyppigere måltider. Hvis det da f.eks er snakk om et min. lengre er det vanskelig å oppdage det.

Skrevet

Tror han er litt lengere ved brystet, men syns han spiser sjeldenere enn før! Altså ikke oftere! Men han legger godt på seg! Over gjennomsnittet sa hs!

Skrevet

Tror det er vanskelig å si hvor mye de får i seg på puppen ved å se på lengde og hyppighet av måltidene. Det tryggeste er nok å se på hvor godt han legger på seg. Og det ser jo ikke ut til å være noe problem hos deg:) De suger vel mer effektivt etterhvert også, så de får i seg mer under hvert måltid. Deilig å ha litt mer sjeldne måltider da:)

Skrevet

Samme har skjedd her, hun ble født 08.sept... kanskje det er den magiske 2mnd-grensa, at da begynner de å spise raskere og sjeldnere? ;) er jo såklart deilig å slippe å sitte med puppen ute hele dagen, men man blir nå så bekymra for alt mulig... Har ikke veid henne siden 6ukerskontrollen sånn ordentlig, men tror nok hun legger godt på seg - god og rund i kinnene;)

Skrevet

Ja det er deilig å ikke sitte med puppen ute hele tiden :-) Har vært tider der jeg har følt meg som en vandrene pupp :-) Men er jo så mye å tenke på, bekymre seg for.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...