Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Visst man ikke har okedøgn, øker mengden i puppene av seg selv når barnet vokser? Hvordan er det der?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Slik jeg har forstått det så suger de mer/lengre eller oftere om de trenger mer mat og derfor øker mengden melk. Så om barnet virker mer sultent kan det hende det er lite melk og at de bør slippe til på brystet oftere en periode for å øke mengden melk. Det er vel derfor de kaller det selvregulering:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Han suger ikke oftere enn før, kanskje mindre! Men kanskje han suger lengere, har ikke tenk på det! Han får nok mat, for han ligger over gjennomsnittet på kurven sa hs!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Men jeg tror ikke man trenger å stresse med det om han legger på seg og vokser og trives:) Da er sikkert alt ok!
Mamma til tre :o) Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 du trenger ikke stresse med det, så lenge han går fint opp i vekt. Jeg fullammer fortsatt min gutt på straks 6 mnd og har enda ikke lagt merke til noe økedøgn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå