Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Synes dette har vært et langt svangerskap. Har to MA bak meg siden jeg begynte i november i fjor. Har hatt et avbrekk på tilsammen 7 uker, altså periodene etter utskrapning.. Det har vært en lang hormonkarusell.. 3 mnd igjen nå. Synes det har vært slitsomt... *gratulerer meg selv med 1-års dagen, og tar en velfortjent sjokolade*
TrippTrappTreskoen Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Nå i november er det et år siden jeg også ble gravid.. Mistet i februar i uke 17, ble gravid igjen i mai. Har termin på ny i februar. En god klem til deg fra meg, nyt sjokoladen din!
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Så godt at alt endelig har gost bra da 3 mnd så sitter du med gullet på fanget! Gratulerer!
Ma-i Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Gratulere så mye, og nesten baby i armene, bare til over nyttår.. Velfortjent sjokolade .
Øoaa Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Gratulerar så mykje til deg, og litt til meg sjølv og. Eg hadde og ma i november i fjor, og ny i april i år. Ventar no baby i februar. Føler eg har gått veldig lenge gravid ja... Veit vel nokolunde korleis du har deg. Alle gode ting er tre! Lykke til vidare.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer så masse til deg :-) Forstår godt at du er sliten - og det er lov!! For meg er det akkurat det samme. Hadde først en sa i jan, så en i april. Skulle egentlig ha født denne måneden ;-( Nå har jeg også temmelig nøyaktig tre måneder igjen (termin 13.02). Gleder meg noe helt vanvittig til å bli ferdig. Lykke til med de neste tre månedene!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer til alle her inne. Skjønner godt at dere er lei av å være gravide,spesielt når det er tøffe aborter som ligger bak, men bra det går godt nå da! Skal også føde i februar!
MES81 Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Jeg har vært gravid 9 mnd dette året, føler med deg. Var gravid fra jan til mars, så MA og nå fra juni. Men gleder meg stort over at det går bra denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå