Gå til innhold

Duowalker sky - TFK Twinner Twist eller andre søskenvogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva Duowalker Sky fra EW koster med en bag?

Selges den andre steder enn på Barnas hus i Osloområdet?

Er det noen som har erfaring med TFK Twinner Twist, som evt har importert vogna.. har hørt at bagen er ganske stor på den i.f.t på andre søskenvogner.

Tenker også litt på OTH søskenvogn, men så en her om dagen og synes bagen ser veldig liten ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Twinner Twist, bestilt fra babyjungle (www.babyjungle.nl). Tok en drøy uke, super service.

Jeg er kjempefornøyd. Men vet ikke noe om bagen, har baby i softbag ved siden av broren. Bestilte regntrekket i samme farve som vogna (med vinduer), dette fungerer supert som stormtrekk om vinteren, blir som et lukket rom. stort vindu i kalesjen så jeg har god oversikt over minsten. Svingbare forhjul er genialt, særlig i butikker. Blri utrolig tungt å svinge søskenvogner uten.

Skrevet

Jeg har foresten sett bagen i butikk på Barnas Hus, den så bra stor ut. større enn de fleste i samme klassen.

Skrevet

Glemte en ting til: TFK har fotbrett sånn at størstemann får noe å støtte føttene mot og sitter bedre i setet. Dette har ikke Easywalker. Vi har prøvekjørt begge på Barnas Hus

Skrevet

Jeg kjøpte easywalker med en bag på happyland i sverige og bet 6600 sek. På barnas hus koster vogn med bag rundt 8000 kr

Skrevet

Hvor bestilte du TFK Twinner Twist vognen fra? Og hva kostet den da totalt til slutt (med frakt, toll og avgifter)? Var på Barnas Hus i dag og prøvekjørte både Easywalker og TFK'n, men er fortsatt usikker. Skal se på en P&T søskenvogn (side-ved-side) på torsdag og må snart få tatt en avgjørelse før bekkenet gjør shopping umulig.

Skrevet

TFK Twinner Twist: Jeg har sett at mykbagen koster ca 1200,- og vogna ca 7500,- i Norge. Jeg kjøpte den i Tyskland på www.babyonlineshop.no og sparte ca 3000,- med alt utstyr som mykbag, regntrekk og luftpumpe - Kjempefornøyd!!

Du som lurer på hva du skal velge - tenk på hva du trenger som f.eks. justerbart styre (som vi MÅ ha...), svingbare forhjul som også kan låses, håndbremse (et must for oss)....ellers så er det de vanlige valgene som farge, hvor tung og bred vogna er (TFKen kommer jeg gjennom alle dører med).

Vi fant iallefall det meste vi søkte etter i TFK Twinner Twist og har ikke angret et sekund. Trodde jeg kom til å bruke vår gamle Hartan Skater XL med hardbag når jeg ikke hadde med meg eldstemann på 2 år og 4 mnd, men det har ikke skjedd en gang...jeg er såååå fornøyd med TFK'en at den andre vogna nå er overflødig eller blir brukt til å legge minsten ute på verandaen:-)))

Skrevet

Hei

bestilte Twinner Twist fra babyjungle.nl. Total pris for vogn og regntrekk inkl. norsk moms og frakt ble ca 5600,-. Vogna var på døra etter en drøy uke, super service. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...