Mamma til tre :o) Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Noen som har dikt som dere vil dele?? Skulle hatt et fra mine 2 små..
lbml Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Daddy,I love you for all that you do. I'll kiss you and hug you,cause you love me,too. You feed me and need me to teach you to play, so smile cause I love you, on this Father's day. ------------------------------------------ Hva er en far? En far er en som trøster og forstår, en som alltid er der for deg. En som virkelig kjenner deg, og vet hva du står for. En far er en som støtter deg, når livet går deg imot. En far er en som vet hva som må til, for å få deg til å smile. En far er en som man aldri, ville vært foruten. Takk, far! For at du er til! ------------------------------------------------------ Jeg er så glad i pappa og for han er god å klatre på. Og han har gøyal kilebart og armer som kan klemme hardt. Og selv om han er trett og lei så er han veldig snill mot meg og lapper leker tusen ganger og synger gamle, rare sanger -------------------------------------------------------- Da fedre ble til var tanken ganske klar. For fedre har noe i seg som ingen andre har. De øser av sin omsorg og deler alt de vet. De viser deg at livet er håp og kjærlighet. Derfor har vi fedre og dersom du spør meg. Den beste far i verden det er nettopp DEG! --------------------------------------------------- Til den kjære pappa'n min Fra den lille jenten din Jeg vil alltid se opp til deg Du er et godt forbilde for meg Jeg håper at når jeg blir stor At dine egenskaper i meg bor Du gir meg alt jeg trenger Ikke bare i form av penger Du gir meg omsorg, varme og kjærlighet Og en ting er sikkert at jeg vet Du betyr så veldig mye for meg Jeg er kjempeglad i deg
lbml Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 På den siste kan "jenten din" byttes ut med "gutten din".
mammae:-) Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Vi har laga avtrykk av henda (med maling) på eit ark og skrevet: Det hender... Det hender du vert lei deg, fordi jeg er så liten. Eg set merker alle plassar, og gjer deg ganske sliten. Men ein dag vert jeg større, ja ein dag vert jeg stor,- og alle mine avtrykk blir bare svake spor. Her har du eit lite avtrykk så du kan hugse og forstå Kor søte hender jeg hadde den gangen dei var små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå