Gå til innhold

Juni: Lillepersille!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg og LilleG?

 

Koselig å se deg igjen her inne :-) Godt å se du har fått igjen matlysten! Er vel mange smaksbomber å boltre seg i etter 9 mnd med ekstremhelveteskvalme, tenker jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det veldig, veldig bra :-) Jeg må innrømme at jeg ikke syntes de første ukene etter fødselen var så stas... Syntes det var slitsomt med den fæle renselsen, hadde sydd en del og hadde vondt pga det, og ammingen startet med blodige bryst men gikk seg heldigvis til. Kvalmen forsvant utrolig nok idet lilleG var født!! Men etter de første slitsomme ukene synes jeg det har vært utrolig stas! Vi storkoser oss rett og slett.

 

Nå er lilleG ca. 67-68 cm lang, veier 6.7 kg og det skjer veldig mye. Han ler masse, og skravler masse, har gjort begge deler lenge :-) Rulling er han treigere med. Han vipper lett fra side til side, men har enda ikke rullet rundt på hardt underlag, på madrass får han det til. Til gjengjeld har han blitt en racer i å ligge på magen, støtter seg godt opp på strake armer og kan skyve seg litt til sidene, har også skjøvet seg baklengs et par ganger :-D Kjempegøy! Vi er akkurat ferdig m første kurs i babysvømming, så nå er han en erfaren dykker, og onsdag begynner vi på musikk i livets begynnelse, det blir stoooor stas :-D

 

Hvordan går det med dere og med Elvira? Nydelige bilder på hjemmesidene deres altså! :-) E ser supersøt ut!!! og tøff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å få en oppdatering i livet til deg og nurket!

 

Her var det motsatt; de første ukene var bare luksus, siden hun kun sov og spiste, og jeg ikke hadde voldsomme smerter, Måtte sy litt jeg og, kjipe greier, og stingene har ikke grodd ordentlig, så jeg ser litt herja ut der nede. Menmen,

 

Etter de første ukene ble det verre, med litt kolikklignende tilstander og mye skriking, men det verste sluttet brått ved 3 mnd. Hun er fortsatt ei rastløs jente med mye vilje, men nå er det utrolig mye kos og moro!

 

Skal på babysvømming i dag, første kurset, og det er pappa som får æren. Deilig for meg å få litt alenetid, så kan jeg for en gangs skyld guffe musikk, dra på trening eller hva som helst :) Kjenner jeg trenger det i blant, for det går i ett. Hun er ikke så fan av å leke for lenge med seg selv. Vogna elsker hun, så det blir mange, lange turer. Vi har vel sikkert passert hverandre noen ganger også, for alt jeg vet :)

 

Hva er musikk i livets begynnelse? Høres ut som dere finner på mye moro og har en aktiv hverdag! Er vel viktig for ikke å gå på veggen hjemme, og kjempebra for barnet også.

 

Virker som de er ca like store, Elvira veide 6555g i går (lengden har vi ikke fått målt siden 3 mnd; 60,5cm). SÅ moro det er å se den rasende utviklingen.

 

Du må legge ut noen flere bilder av supergutten !

 

Kos dere masse videre, selv om det begynner å bli kaldt å komme seg ut om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...