Gå til innhold

Til Ulvepus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke du leste svaret mitt på en annen tråd for noen dager siden, så nå lager jeg en ny overskrift:

Hvordan går det med deg? Mange slitsomme plager?

Jeg synes det er rart at du ikke har fått time i posten fra fødestua. For jordmora di bestilte jo time til deg før meg, og likevel er det sikkert fire uker siden jeg fikk brev. Hvis du veldig gjerne vil ha en samtale der, burde du kanskje sjekke opp? Nummeret til fødestua er 33 34 36 23. Det får jo ikke bare omvisning, men en samtale også. Hvor man kan komme med ønsker om fødselen og få svar på spørsmål, osv. Tenkte jeg skulle ta med meg mannen min dit. Han lurer sikkert på ting og tang, han som skal støtte meg gjennom hele greia.

Jeg kjenner en som nettopp fødte på fødestua. Hun var kjempefornøyd, og hadde født i vann. Hun sa det var kjempedeilig! Hørtes litt fristende ut, egentlig. Jeg hadde j..lig vonde pressrier sist, så hvis varmt vann kan lindre - prøver jeg gjerne.

Når det gjelder vår felles bekjente, har han pappa-permisjon nå vet jeg. Så han triller nok rundt i Horten by, ja! Stolt og kry. Minsten er vel 11 måneder, sånn omtrent.

Snakkes! Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heeeiii!!

jeg svarte deg på fredag, men du har tydligvis ikke sett svaret mitt...

takk for nr til føden! jeg ringte inn på fredag, og de ringte meg tilbake i dag. skal inn til samtale 14.11 kl 10!!

lurer på om jeg rekker det?? hmmmm

har SKIKKELIGE vonde kynnere, og har hatt det i hele dag, men om det skjer noe, vet ikke jeg.. hehe

har ikke tid til å føde i dag, skal lage ferdig kalkunen som står i ovnen, også skal vi ha middagsgjester i dag...

men vondt, ja, det er det!! ;) hehe

sjekk om du finner det andre innlegget, da!

jeg skreiv nemlig ganske mye til deg da...

klem, klem

Skrevet

er du ikke her inne for tida, eller julestjerne??

dytter opp svaret mitt igjen, jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...