kua kalva,drektig igjen Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 flau nå ja! men hvor på kroppen temper man?å nårtid på dagen? å hvordan kan jeg se om jeg har hatt el,evt,venter el??
scubagirl med scubababy Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hei tonje-mari sin mamma.. Det første du gjør når du våkner på mårran er å tempe.. Bruk et sted med jevn temperatur, f.eks. vagina. Jeg temper vaginalt på mårran. Med en gang jeg våkner strekker jeg meg etter termometeret. Samboer får det antakelig ikke med seg engang. Tenkte litt på det i begynnelsen at han kanskje tenkte at det var viktigere enn å si god morgen til han. Men det går veldig bra. Når man temper ser man også på temperaturen når EL har vært. Jeg får som regel også en liten dipp på EL-dagen eller dagen før. Og så stiger tempen og holder seg høyere frem til IKM. Når da tempen synker igjen, VET man at TR er i anmarsj. (Da slipper man bruke tester om ikke TR kommer på IKM-dagen) Håper du ble litt klokere nå.. Klem fra..
scubagirl med scubababy Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hei igjen... Tenkte kanskje du også ville benytte deg av www.fertilityfriend.com som et hjelpemiddel til å "putte" tempene og annen info inn på. Denne kan også deles med oss andre her på forumet. Legger ved linken til min chart så kan du se på den. http://www.fertilityfriend.com/home/scubagirl
Serial mom Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg brukte å tempe i munnen. Putter bare termometeret godt under tunga og holder det fast der til det piper :-) alltid fått jevne temp.målinger,så for meg funka det bra!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2006 takker for svar damer,da skal jeg begynne å tempe i neste pp,venter tr om ei uke,å jeg VET hun kommer,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå