Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Har nå hatt regelmessige rier fra i natt, men det går ikke akkurat fort fremover, men noe skje iallefall... Våknet at rier med 8 min mellomrom kl.03 i natt er nå nede til 6 min i mellom, så det går jo ikke fort da. Riene har blitt litt mere langvarig og vondere.. Har prøvd å holdt meg mest mulig i aktivitet,legger jeg meg eller setter jeg meg føler jeg det stagnerer litt.. Håper bare det fortsetter og kanskje litt kjappere tempo snart... Lurer så på hvem som vil ut..
mor til prins Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 lykke til. leste at hvis du ligger på siden så skal riene gå på litt. også gå da selvfølgelig.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 oi, lykke til ja:) JEG VIL OGSÅ......... hihihi
MrsDior & baby-Dior Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 hm... lykke til.. men hvorfor er du anonym?
Desember17*overtid* Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Åååå, kjempemasse lykke til. Kor langt på vei er du? Håper eg får litt før, klarer snart ikkje vente lenger....
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 åååå.så heldig du er ... jeg er tre dager på overtid i dag, og vil virkelig oppleve det samme som deg.... lykke til i allefall...håper du får en flott fødsel:)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Så bra for deg da:) Må være deilig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå