Blackstar Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Nå har hun rullet både fra mage til rygg og fra rygg til mage. Hun er 3,5 måned så da følger hun skjemaet eller hva??
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Når er det vanlig at de ruller i alle retninger? Lillegutt her har rulle fra mage til rygg mange ganger. Han er 8 uker nå og har gjort dette siden han var ca 4 uker... Når går det andre veien?
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det er vanlig at de ruller bevisst rygg-mage når de er 4-6mnd og mage-rygg 5-6mnd. Ganske vanlig at de tipper over fra mageleie til rygg før denne tid, når de heiser seg opp med armene. Men noen er tidlig ute )
nasse nøffen Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 4 uker???????????? herregud, må være utrolig tidlig=) min ruller langt ifra, og hun er snart fire mnd.......... men du buddha????? ang noe helt annet,,, du svarte på ett innlegg tidligere, ett slanke innlegg, som du nevnte en diett,,, du skulle da sende denne på mail til noen,,,=) nysgjerrig ( jeg vil også ha)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Ja, hvor bevisst det var med min lillegutt er jeg jo ikke sikker på da:) Men det skjedde flere ganger etterhverandre. Kan hende det bare har vært en rekke tilfeldige omstendigheter hver gang:) Nå er han mest opptatt av å veive på en bil som beveger seg når han slår til den uansett, he he. Rulling gidder han ikke... Men tør ikke legge ham på magen uten å sitte rett ved siden av mer.. Ikke det a vi gikk noe særlig fra ham ellers altså!
yasmina Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 HVis han legger hodet ned før han ruller over til ryggen er det bevisst, hvis ikke er det "tipping,velting" eller hva en skal kalle det.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Ok, takk:) Da skal vi følge med og så får vi se:)
Blackstar Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 Ja jeg må vel innrømme at mage/rygg-rullingen muligens var litt flaks. hehe....
mai mammaen til to Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 husker datteren min rullet flere ganger fra mage til rygg og rygg til mage når hun var 6 uker... men det var nok ikke bevisst.... hun begynte å snu seg bevisst fra mage til rygg noen dager før 4 mnd dagen..og dagen etter hun var 4 mnd rullet hun fra rygg til mage..når hun klarte det fant hun ut at hun kom seg ganske langt avgårde... så hun fyker rundt her hun....hehe...er 6 mnd i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå