Gå til innhold

Utfloood

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har ikm i disse dager og har hatt mensmurringer lenge! kom ca 6 dager etter el!

Fikk skikkelige murringer nå nettopp! løp på do, trodde det var tr som hadde kommet!

Men det var en hel haaug med uflod:/ sorry :/

Det var mye og klumpete!! (ikke blodig)

Kan dette være et graviditetssymptom?

Aldri hatt slikt like før tr, eller noen gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iallfall masse hvit tykk,lotionaktig utflod,så det kan sikkert tyde godt for din del! Jeg brukte å ha litt av det nær ikm tidligere også,men dersom det ikke er normalt for deg er det jo et godt tegn! Har en del kramper også,våkner opp på natta med det til stadighet....

Er livredd hver gang jeg kjenner det,tror hele tida at jeg skal begynne å blø....:-( (mista ifjor,og skrekken sitter fortsatt godt i!)

Lykke til! :-)

Skrevet

Takk for svar=)

Ja kjenner ut som man skal begynne å blø hele tiden!! irriterende.

Magen er så oppblåst at jeg må ligge på siden, vokner også opp midt på natten! stikker veldig i magen da! Er verst på kveldstid! slik hos deg også?

Håper spiren din sitter godt og at du får et flott svangerskap:)

Skrevet

Er heldigvis ikke oppblåst,men kjenner godt at det stikker i magen til tider,og på natta får jeg skikkelig menskramper,noe jeg ikke kjenner no til på dagen,da bare stikker det litt. Jeg kjente til dette før jeg testa også,men jeg testa jo ikke før det var gått 10 dager over ikm da...

Håper det er spiren som røsker til i magen din,og at vi får deg inn her snart! :-)

*KLEM*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...