Gå til innhold

Babyen redd for å gå ned trappa????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang vi går ned trappa (inne) med babyen på armen, krøker han seg sammen og holder pusten. Synes det er så rart, akkurat som om han får følelsen av å ramle ned(?). Har prøvd å holde ham på flere forskjellige måter, men det skjer hver gang. Andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nomin stakars liten, høres ut som han er redd for å gå i trappa ja, ikke opplevd det med bebisen vår.

Ingen som har holdt på å falle i trappen m han da, eller sklidd, eller at han har blitt holdt på en ubehagelig måte ned trappen en gang?

Hva om dere sette dere ned i trappen og koser og leker litt da, så han ser at det ikke er farlig. Litt og litt av gangen, begynne nederst i trappa og jobbe dere oppover.

Skrevet

Er bare 4 måneder, da. Har ikke skjedd noe som vi vet om, og det er bare når vi går ned, ikke opp..... Merkelig. Kanskje han får vondt i magen av nedoverbakke, eller synes "humpinga" er ubehagelig?

Skrevet

Jeg har opplevd det med min datter. Jeg vet ikke hvorfor hun ble redd, men nå er hun 9 mnd og hun gjør det ikke mer. Jeg gjorde ingenting med det og det gikk over av seg selv. Nå synes hun det er helt greit å gå ned trappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...