Gå til innhold

snart jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha på dere julaften? Finner ingen fine mammaklær som passer til jul..Snufs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slipper heldigvis det problemet. Vi går aldri i juleselskaper da vi ikke har familie i nærheten. Vi feirer jul på vår egen måte, lite og enkelt. Blir nok bare en vanlig bukse med genser til...

Skrevet

Jeg har kjøpt en svart pen bukse i H&M. Tar nok på meg den, oxo kjøper jeg en pen tunika eller noe......

Skrevet

Jeg kjøpte ett gråsort fint knelangt fløyelsskjørt (ikke sånn rett, men med fine detalijer og litt tykt og litt vidt nede ved knærne)i høst på Neste Stopp, som var alt for stort i M :-) Bruker den str til vanlig. Satte sikkerhetsnål i siden, og den må jeg faktisk ha der enda :-) Så jeg tipper det skal holde ut med meg helt til jeg er ferdig, og så skal svigermor fikse strikk i etterpå. Det blir nok det, sorte sko og en sort bluse eller noe :-)

Skrevet

jeg har mye pent fra forrige gang jeg var gravid. Var nøyakig like gravid på samme tidspunkt, har termin tre dager etter sønnen min sin bursdag, og det er igrunnen ganske praktisk.

Skrevet

Et svart skjørt og en svart penbukse med tre forskjellige topper som jeg kan variere + en penkjole. Noe av det er fra mama-licious og kjolen fra tete-a-tete. Gå i en mammaklærbutikke så får du hjelp til å finne deg noe fint!! :-)

Skrevet

Hei

Hvis du har lyst til å gå med kjole så bruk en vanlig en (ikke mamma). Det er bare å kjøpe en hvor det er plass til magen. Så kan du eventuelt ha noe over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...