Gå til innhold

desiree:) du e jo så flenk t å svar:)))

Anbefalte innlegg

tenkte æ sku ta av mæ ca 5-7 kg.. sliter seriøst med å få di av!!:/ lurte på om æ kan bynn på sykehus-dietten,eller e d for persona som e større enn mæ å træng å ta av sæ fleire kg?

og korsn blir det etterpå når kiloan e tatt av..? lett å legg på sæ igjen? ka æ gjør etterpå?

Fortsetter under...

Hei!=)

Du kan fintgå på den, men det er viktig å legge om kostholdet ditt. Du skal ta av 5-7 kg og det er det noen som tar av på en uke med denne diette. Det er da viktig å ikke gå på denne en uke og så spise vanlig igjen.

Hvis jeg var deg ville jeg gått på dietten, men i tillegg spist 2 grove brødskiver me magert pålegg hver dag. Da blir ikke forandringen så drastisk. Du får heller gå 2 uker ekstra.For ellers tror jeg kiloene fyker på igjen som med alle andre dietter. Hvis en bare bråslutter.

Lykke til=)

(dette ble litt rotete skrevet men jeg håper du skjønte hva jeg mente)

jad,sjønte hva du mente:)) e det akkurat det samme katti på døgnet æ spis brødskive da? -kanskje ikkje på kvelln da.. tenkte da at æ kunne spis skive når æ e på jobb? ska æ spis suppa hver gang æ e sulten,kor amnge gang om dagen kan æ spis suppa,og må evt spis frukt/grønt samtidig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...