Gå til innhold

Juni: Gravid igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ser det ut til at snuppa skal bli storesøster! Terminen er omtrent på dagen to år etter at snuppa ble født :o)

Det blir veldig spennende å ha to så små samtidig, men jeg gleder meg veldig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så spennende! Jeg gleder meg til å bli gravid igjen, men skal vente til neste høst :)

Lykke til i svangerskapet :)

Skrevet

gratulerer så mye!!!!!!!!! selv prøver vi til neste høst igjen(tror jeg,hihi)

håper du får et greit svangerskap:)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Leah skal og bli storesøster rundt 2 års dagen sin:)

Jeg er nå i uke 7:)

Vi gleder oss kjempemasse:)

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Som jeg ser mange andre også skriver er det etter planen meningen at vi også skal prøve igjen neste høst.

Lykke til :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Kjenner vel egentlig at jeg kunne tenke meg å være gravid jeg også men skal nok vente til høsten:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Vi har også 2 år mellom våre barn og det er helt ypperlig aldersforskjell - nå.. Skal ikke si det har vært problemfritt - langt derifra. Veldig strevsomt også til tider pga sjalusi etc, men nå ser jeg hvor mye de koser seg sammen. Storesøster er kjempeflink til å ta seg av lillebroren sin. Lærer han masse og han forguder henne:)

Jeg vil også gjerne ha flere barn, men vil vente et par år. Nok med 2 tette :) Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer !!!!

Lykke til i svangerskapet.

Det er fint å vokse opp med søsken.

Sondre skal bli storebror til en gutt i beg. av februar. Vi gleder ss :o)

Skrevet

Gratulerer:o)

Vi tenker også å begynne i jan - feb, så håper å ha en liten en i oktober - november. Er skikkelig babysyk for tiden, hehe.

• 2 uker senere...
Skrevet

så koseligt. gratulerer. her prøves det for fullt å få søsken til sander:) men er ikke så lett som jeg trodde. er i vår 6pp nå. håper det klaffer snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...