Micha.. Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Lurer på hvor langrt dere er på vei, og pm dere klarer å jobbe ennå. isåfall, hva jobber dere med, og hvor mye?? eller er dere sykemeldt, og fra hva og hvorfor??
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 36 eller 37, tia går så fort henger ikke med lengre.. ble sykemldt da jeg var 11-12 uker på vej, pga kraftig bekkenløsning jobber på vedlikehold innen renhold, maskiner på +-50 kg så må løftes. 100% så er ikke så rart nå at jeg sitter med kraftig bekkenløsning og vondt rygg, og vanskelig å gå, etter noen år i den bransjen, er man ikke like hel i ryggen.. skal finne meg ny jobb etter endt permisjon, noe helt annet..
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Dårlig med jobbing her. Er 100% sm fra jobben som sykepleier pga bekkenløsning. Har nå 35 dager igjen til termin. Vært hjemme den siste mnd, begynner å venne meg til det nå. Synes det er nok av ting å pusle med nå som jula nærmer seg
KMB Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Har 3 dager igjen på jobb. Har vært 40% sykemeldt en stund, men måtte be om 60% siste uke før jeg går ut i permisjon. Var så kjørt når jeg kom hjem fra jobb at jeg lå i flere timer + at bekkenet låste seg fullstendig etter å ha sittet i samme stilling i flere timer. Utvikler/analyserer data, sitter foran pc'en hele dagen. Hadde egentlig lovt på jobben at jeg skulle gjøre ferdig en modell, men så er kunden sent ute med data osv. Synes det var kipt at jeg ikke får gjort ferdig det jeg hadde lovet, men en annen som har litt ledig kapasitet tar over, så da var det ikke så ille. Legen ville egentlig sykemelde meg mer for flere uker siden. Begrunnelsen var mye kynnere.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg er student men har praksis for øyeblikket. Jeg er i dag 32+3 og jobber 8 timer hver dag. i tillegg så leser jeg hver dag på fritiden: Målet er at jeg skal klare å jobbe frem til jul slik at jeg kommer meg gjennom dette. kan nok bli litt vanskelig da jeg har bekkenløsning, men jeg tar en dag av gangen
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Er i uke 32, 100% sykemeldt pga bekkenløsning, og CT (carpal tunnel).
vivi79med2tette Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Uke 29. 100 % sykemeldt pga carpal tunnel syndrom. Er sykepleier
storken Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Er i uke 34 nå og er 100% sykmeldt. Deilig syns jeg. Har vært det noen uker, har vanligvis nattarbeid og det ble for tungt rett og slett.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Hehehe KMB, det kunne nesten har vært meg... men jeg skal jobbe 60% frem til jul (hvis helsa strekker). Er oxo i databransjen...Legen ville sykemelde meg 100% men jeg nekta... for se hvordan det blir fremover
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Jeg er 100% sykemeldt fra og med i dag, pga bekkenløsning og at jeg er helt kjørt og utslitt! Jobber i klesbutikk, så må stå på beina hele dagen og bøye meg mye... det funket dårlig, så blir deilig å kunne være hjemme og slappe av.
icetulip Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Hei! Jobber fortsatt 100%. Er sykepleier på en sykehusavdeling. Går helt fint, men er selvfølgelig trøtt når jeg kommer hjem. Har vært heldig. Ingen fysiske plager som hindrer meg. Slipper å være med på tunge løft da.
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 jeg er 28+1 og jobber heltid. 8-4 5 dager i uka. jeg er vikar og sitter på sentralbord. så det er ikke noe stressende jobb.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 50 dager til termin og i full jobb! Merker jo at overskudd til alt annet er lite, men jeg henger med til guttungen på 3 er i seng, og da er dagen over for min del også. Jobber kombinert stilling både i butikk og på kontor. Mest kontor denne gangen. Omvendt sist, og da var jeg sykemeldt 50% den siste 1,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå