Gå til innhold

hvor mange dager igjen til termin i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

19 dager her.. og lei og tung og sliten BLÆH!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dager igjen... men ungen er velkommen når som helst!!! hehe :) Ganske lei her i gården også jah :P

Skrevet

jeg er 3 dager på overtid.... venter og venter på at lille jenta vår skal komme til verden, men det ser ut til at hun lar seg vente på:)

Skrevet

2 dager over. kjedelig. jeg er sur rett og slett

Skrevet

65 dager igjen til termin her da...det går fort gitt....reiser på juleshopping til london neste uke...gleder meg til det...har så mange ting å gjøre før nurket kommer så jeg koser meg med den tiden jeg har igjen jeg da....

Skrevet

27 dager og humøret på topp enn så lenge. Er jo sliten og vondter her og der men det går bra! Prøver å roe ned og ikke tenke for mye. Han kommer når han kommer. :)

Skrevet

6 dager igjen!

Tror jeg skal støvsuge etterpå + løpe i trappene, så håper jeg det vil sette igang fødselen :)

Skrevet

Jeg har faktisk en dag til termin jeg også, men jeg er ikke lei i det hele tatt. Tror det er fordi jeg fortsatt er i veldig bra form pluss at jeg gruer meg til fødselen :) Men samtidig har jjeg utrolig lyst, mer enn noe annet, til å møte den lille i magen :)))

Skrevet

Jeg har 3 dager igjen, og venter spent nå.

Trodde noe skulle skje i helgen, med mye murringer, men nei gitt... Må nok fortsatt smøre meg med tålmodighet. Har i tillegg blitt forkjølet, akkurat som om jeg ikke var sliten nok fra før?!

Skrevet

0 dager igjen i dag : )

Men her skjer det ingenting med det første !! :)

Skrevet

6 dager igjen..

Men har gått 14 og 13 dager over før så....

Hadde liksom ikke gjort no at vesla kom litt tidligere denne gangen.. :)

Skrevet

15 daga igjen t mæ å idag når æ va t sjekk t jordmor så sa hu at d kunn skje når som helst... spennende å litt skummelt:)

Skrevet

39 dager igjen

Skrevet

I går....Kor tid som helst no!!! Håpe håpe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...